Toppscore for god kundeservice
Vi er kjempeglade for å ha blitt kåret til topp tre på kundeservice innen bank og forsikring i Kantar TNS sin årlige kundeserviceundersøkelse!
Vi takker hver og en av kundene som har stemt på oss, og vi står på videre hver dag for å gi alle våre kunder en god service.
40 000 har talt
Hvert år spør Kantar TNS 40 000 kunder om hvordan de opplevde kundeservicen i selskapet de sist var i kontakt med i løpet av de siste 14 dagene. SpareBank 1-alliansen leder an i sin bransje, sammen med Sbanken og Sparebanken Vest. Også innen forsikring er vi blant de beste i landet, sammen med If og Frende.
Og nå er vi veldig spente på kåringen av selve gullvinneren! Det skjer på "Kundeservicedagene 2019" 30. - 31. januar.
Tusen takk til alle som har kåret oss til topp tre på kundeservice innen bank og forsikring.