Selvbetjent kreditt i nettbank bedrift

Kjappere søknadsprosess
Mindre forberedelser
Kortere behandlingstid av søknaden

En gledelig nyhet til travle bedriftsledere

Aksjeselskap med nettbankavtale kan nå enkelt søke om kreditt og lån i nettbanken.

Digitale søknader forkorter behandlingstiden vesentlig, da vi kan benytte informasjon vi allerede har tilgjengelig om bedriften.

Søknaden blir behandlet kort tid etter at den er sendt inn. Er det behov for ytterligere informasjon vil du bli kontaktet av en av våre rådgivere.

Første kunde ut

5 timer tok det - så var pengene på kontoen til Maria og Maiken

– Det var etter en telefonsamtale med rådgiveren vår at jeg ble gjort oppmerksom på den nye knappen i nettbanken. Vi var en av de første som hadde fått tilgang til å sende inn digital søknad.

– Rådgiveren vår guidet oss gjennom løypa, og etterlot resten til oss. Vi slet litt med å finne selve knappen med en gang, men når vi først fant den så gikk det slag i slag, forklarer Maria Hovland.

"Pengene var jo på konto før jeg fikk snakket med noen i banken."

Fra hun søkte om opplåning gikk det kun fem timer til kreditten var utbetalt.

- Det gikk veldig fort for det var få punkter å fylle ut. Det var nesten bare ønske om beløp, og så sende inn. Da hadde jeg jo trodd at jeg skulle få en telefonsamtale fra noen i banken. Det skjedde ikke. Pengene var på konto før jeg fikk snakket med noen i banken.

– Som kunde kunne det ikke blitt bedre. Jeg synes det var en enkel måte å få hevet vår kredittgrense på, avslutter Maria.