Bank+regnskap er et støtteapparat av folk og systemer som snakker sammen. Du får et enkelt regnskapsprogram og hjelp når du trenger det. Og best av alt – det er nær deg.
Du får kortere vei fra tanke til handling i små og store veivalg. Til sammen blir det lettere å lykkes med bedriften din.
SpareBank 1 Regnskap er et nettbasert regnskapsprogram som er enkelt å bruke, og du kan se alt du trenger fra nettbanken. Regnskapssystemet leveres av Uni Micro. Se mer om SpareBank 1 Regnskap.
Er det noe du ikke forstår i regnskapsprogrammet, hjelper vi deg. Vi gir veiledning til hvordan du skal føre hele eller deler av regnskapet selv. Samtidig får du en enkel oversikt over bedriftens likviditet og en huskeliste over offentlige frister.
Nettbanken er blant markedets beste og mobilbanken har best score på App Store og Google Play.
Bank+Regnskap er fleksibelt og tilpasses bedriften din – alt etter hvor mye du vil gjøre selv, eller sette bort.
Er du nyoppstartet vil du kanskje trenge litt hjelp i starten. Du kan velge om du vil sette bort hele eller deler av regnskapet til oss, eller om du vil lære deg mest mulig selv.
Har du drevet en stund og er trygg på å føre regnskap, vil du kanskje gjøre mest mulig selv for å spare penger. Har du hektiske perioder, kan du fortsatt sette bort hele eller deler av regnskapsjobben til oss.
Alle pakkene inkluderer bankkort, nettbank bedrift, driftskonto, skattetrekkskonto, plasseringskonto og én bruker. Lønn og timeregistrering betaler du per ansatt. Det er enkelt å bytte mellom pakkene hvis bedriften din for eksempel vokser eller ting endrer seg.
"Når banken stiller med regnskapsfører når jeg har behov for det, blir dette i sum en veldig god og fleksibel løsning. Både for meg og sikkert for veldig mange andre også."
SpareBank 1 Regnskap er enkelt å bruke. Du ser alle bankkontoer, betalinger og kan godkjenne utbetalinger. Fakturaer fylles ut automatisk og sendes rett inn i regnskapssystemet. Det er enkelt å flytte regnskapet ditt til SpareBank 1 Regnskap.
Du kan justere meny og oversikt, så du bare ser det du har bruk for i hverdagen.
Lage ny faktura i SpareBank 1 Regnskap.
Gjøre bankavstemming i SpareBank 1 Regnskap.
Registrere timer i SpareBank 1 Regnskap.
Kjøre lønn i SpareBank 1 Regnskap.
Hjelp på veien
For deg som vil ha hjelp til å komme i gang
Med oppstartshjelp lærer du å bruke SpareBank 1 Regnskap. Passer for både nye og etablerte bedrifter.
Alle kostnader knyttet til Bank+Regnskap trekkes fra konto. I tillegg vil det påløpe kostnader knyttet til bruk av tjenestene, både på bank- og regnskapssystem. Kostnader knyttet til regnskapssystemet faktureres med mva. Eget bilag med mva-spesifikasjon tilgjengeliggjøres i regnskapssystemet.
Det er månedsgebyrene for følgende som er inkludert:
SpareBank 1 Regnskap
Driftskonto
Skattetrekkskonto
Plasseringskonto
Bankkort
Nettbank Bedrift med integrasjon til regnskapssystem
For å benytte deg av Bank+Regnskap må du være kunde hos oss. Det blir du underveis i bestillingsprosessen.
Nei, dessverre. Nettbank Bedrift er en viktig del av Bank+Regnskap, og er avhengig av BankID.
Vi kan derfor ikke gi Nettbank Bedrift til selskaper hvor den som signerer på vegne av selskapet og/eller skal administrere selskapets kontoer ikke har BankID.
Ved oppsigelse løper Bank+Regnskap ut neste kalendermåned. Dersom du sier opp 15.april må du betale for Bank+Regnskap til og med 31.mai.
Ja, det kan du.
Du er selv ansvarlig for utarbeidelse av regnskapet og innsendelse av all offentlig rapportering som til enhver tid gjelderdin bedrift.
Husk at du kan få hjelp av våre autoriserte regnskapsførere når du trenger det.
Vi tilbyr oppstartsmøte hvor vi skreddersyr løsninger til din bedrift og viser tips og triks i systemet. Du vil også kunne få svar på faglige problemstillinger. Vi arrangerer møte online via skjermdeling. Møter som avbestilles senere enn 24 timer fra avtalt møte, blir belastet.
Nei, for enkelhetsskyld får alle kunder tre konti inkludert:
Driftskonto, Plasseringskonto Bedrift og Skattetrekkskonto.
Det koster deg ingenting å ha disse tre kontoene. Den dagen du får ansatte er skattetrekkskontoen klar.
Du kan ikke få fordelene fra både LO Favør Forening og Bank+Regnskap, du må velge en av dem.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"HUSKELISTE_LINK_TEXT": "Sjekk huskelisten",
"HUSKELISTE_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"HUSKELISTE_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på"
}