BankID på mobil

BankID på mobil er den enkleste og kjappeste måten å logge seg inn på.  Prøv selv og se hvorfor så mange foretrekker BankID på mobil. 

Du trenger bare mobilen.
Rask tilgang til alle tjenester.
Veldig enkel å bruke.

Hva er forskjellen på BankID på mobil og andre innloggingsmåter?

BankID på mobil
- kjapt og enkelt

  • Fungerer på alle typer telefoner og abonnementer.
  • Du kan godkjenne betalinger med PIN-kode.
  • Du kan bekrefte betalingen når du handler på nett. 
  • Du kan signere avtaler i kombinasjon med BankID-passord.
  • Du kan logge inn med BankID på mobil på offentlige nettsteder.
  • BankID på mobil er lagret på SIM-kortet i telefonen. Får du nytt SIM-kort må du bestille tjenesten på nytt i nettbanken.

Engangskode på mobil
- et godt alternativ

  • Du har alltid med deg mobilen, og dermed har du alltid med deg tilgangen til nettbanken.
  • Kom i gang ved å laste ned appen og følg anvisningene.
  • Hvis du bytter telefon eller opplever problemer med kan du reaktivere appen ved å slette den og laste ned på nytt.
  • For å bruke Enganskode på mobil må du ha BankID i SpareBank 1.

Kodebrikke

  • Kodebrikken fungerer fint hvis du alltid logger på nettbanken fra samme sted, siden du neppe tar med deg denne ut av huset.
  • Kodebrikken kan være grei å ha som en reserveløsning hvis du bruker en av de to mobile innloggingsmetodene.
  • Ring kundeservice på 915 02480 for å bestille kodebrikke.

Så enkelt bestiller du BankID på mobil!