Become a customer
Follow the steps below to become a customer.
English
Print out and complete this application form: Foreign passport holders (pdf)
Send the fully completed form to the bank together with a copy of a valid identification plus a valid residence permit.
Send the application form and supporting documents to:
SpareBank 1 Gudbrandsdal, Postboks 3, 2639 Vinstra
Do you have questions, send an e-mail to bankpost@s1g.no
- Sign the agreement documents.
- Return all documents to the bank.
All agreement documents you receive will be in Norwegian. Your signature confirms that you have read and understood the content of the agreement documents. If there is anything you do not understand, you are personally responsible for making sure you have the documents clearly explained to you before you sign them. Click to view the English version of the agreement documents.
Once you receive your debit card in the post, you will be an account holder with us. The card and code will be sent to you in two separate letters. (Exception for those who want to bank online.)
Important: If the necessary documentation is not enclosed or the form is not fully completed, all papers will be returned with instructions for what to do to ensure that your application can be fully processed.
If all necessary documentation is enclosed, you will receive your debit card after about 2 weeks.
If you don't have a D-number*: You must appear in person at one of these tax offices to request allocation of a D-number before you can start your registration with us.
*A D-number is an ID number which is allocated to foreign nationals who pay tax to Norway. A D-number has 11 digits and can be used for identification purposes in the same way as a national identity number.
Slik går du fram
Skriv ut søknadsskjemaet og fyll ut feltene: Kunde med utenlandsk pass (pdf)
Ferdig utfylt skjema sendes til banken sammen med kopi av gyldig reisebevis, samt oppholdstillatelse og dokumentasjon fra skatteetaten med fødselsnummer.
Søknadsskjema og dokumenter sendes til:
SpareBank 1 Gudbrandsdal, Postboks 3, 2639 Vinstra
Har du spørsmål kontakt oss på e-post: bankpost@s1g.no
- Skriv under på avtaledokumentene.
- Leveres i banken
Alle avtaledokumentene du mottar er på norsk.
- Skriv under på avtaledokumentene.
- Leveres i banken
Alle avtaledokumentene du mottar er på norsk.
Når du mottar bankkortet og kode i posten, er du kunde hos oss. Kort og kode blir sendt i to separate forsendelser. Unntak: Hvis du har nettbank henter du koden i nettbanken under menyvalget "Kort". Velg riktig kort og klikk på lenka "Vise PIN". Tast inn CVV2 og utløpsdato. CVV2 er de tre siste sifrene i tallet som står oppgitt i signaturfeltet på baksiden av kortet.