Ledige stillinger

Adm. sekretær

Til nyopprettet stilling søker vi etter en dyktig medarbeider med selvstendige arbeidsoppgaver knyttet til styrearbeid og ledergrupper og ansvar for planlegging og tilrettelegging for adm.banksjef. Dette er en spennende utfordring – tar du den?


Stillingens hovedansvar og arbeidsoppgaver:

  • Forbereder, tar referat og følger opp vedtak/ beslutninger i datterselskapenes styrer og ledermøter i bank og konsern.
  • Utarbeider saksunderlag og presentasjoner
  • Er prosjektleder og leder møter ved behov. 
  • Tar initiativ og en aktiv rolle i gjennomføringen av lederens møtevirksomhet.

 

Essensen i stillingen:

  • God planlegging og gjennomføring av arbeidsoppgavene.
  • Levere til rett tid og med høy kvalitet.
  • Kundetenking i alt vi gjør.
  • Løsningsorientert.
  • Sekretær for styrene i datterselskapene.
  • Sekretær for ledergruppa i bankvirksomheten og i konsernet.
  • Selvstendig jobbing med godt samarbeid til lederne i konsernet.
  • Oppfølging av utestående saker fra ledermøter /styremøter.
  • Planlegging og tilrettelegging for adm. banksjef.
  • Prosjektledelse ved behov.
  • Ansvarsbevissthet rundt behandling av taushetsbelagt informasjon.

 

Ønsket kvalifikasjoner og personlige egenskaper

  • Minimum bachelor eller tilstrekkelig realkompetanse. 
  • Lederegenskaper er en fordel.
  • Dyktig på bruk av Microsoft Office Verktøy
  • Tydelig, inspirerende og initiativrik.
  • Ha gjennomføringskraft.
  • Bevisst på utvikling gjennom erfaring og læring.
  • Planmessig og forutsigbar
  • Utadvendt (sosialt trygg og omgjengelig)
  • God på mellommenneskelige relasjoner
  • Mot/selvbevisst – beholder roen når det stormer rundt deg
  • Selvstendig.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.Fleksibilitet til arbeidsoppgaver og arbeidstid.

 

Arbeidssted:
Fortrinnsvis Gol/Hemsedal i Hallingdal eller Fagernes i Valdres.  

Stillingen rapporter til:
Adm. banksjef

 

Generelt:
Stillingen passer godt for deg som er nyutdannet og har lyst til å jobbe i SpareBank 1 Hallingdal Valdres og for evt. videre karriere i konsernet. Vi har en offensiv strategi med en uformell omgangstone og mange kompetente, engasjerte og trivelige kollegaer. Hverdagen vil være hektisk og utfordrende med mange spennende og interessante arbeidsoppgaver. Vi tilbyr gode muligheter for faglig og personlig utvikling, konkurransedyktige betingelser, gode personal- og pensjonsordninger og gunstige personal-goder.

 

Spørsmål vedr. stillingen?

Ta gjerne kontakt med

Knut Oscar Fleten(Adm.banksjef), tlf. 9592 2529 eller
Ann Karin Opheim (HR-sjef konsern), tlf. 3208 4934 / 4150 5509

for en uformell prat om stillingen.

 

Søknadsfrist: 12. august 2016