Markedskonsulent

med ansvar for sponsorat og kundearrangement.

Vi søker etter en fremtidsrettet medarbeider som ønsker å bidra til å nå våre mål. Vårt mål er å vokse i våre markedsområder og styrke vår lokale identitet og tilstedeværelse. Vi ser en spennende mulighet både på den den digitale og fysiske kommunikasjonsarena.

Vi søker deg som har god forståelse for etablerte og nye kommunikasjonsformer. Det er viktig at du er selvgående og serviceinnstilt, har stor arbeidskapasitet og trives i et hektisk arbeidsmiljø. Lokalkunnskap om Valdres og Hallingdal er en fordel.

Hovedoppgavene i rollen kan oppsummeres slik:

Sponsorvirksomhet

  • Forhandle frem nye, følge opp, optimalisere og videreutvikle konsernets sponsoraktiviteter innenfor budsjett, samt evaluere effekten opp mot andre kunderelaterte initiativ.

Markedsaktiviteter/ - arrangement:

  • Sørge for at bankens samfunnsengasjement blir kjent. Publisere på Facebook, Instagram, DRIV-bloggen og i andre medier.
  • Følge opp og skape markedsaktiviteter/ -arrangement med samarbeids­partnere.
  • Følge opp og skape markedsaktiviteter/ -arrangement internt

Praktisk arbeid relatert til god kundekommunikasjon

  • Ansvarlig for bestilling og utforming av annonser til aktiviteter og arrangement i ulike kanaler og medier.
  • Ansvarlig for profilartikler og markedsmateriell.
  • Ansvar for skilting, foliering mv. i våre lokaler.

 

Essensen i stillingen:

  • Ansvar for konsernets sponsoraktivitet og synliggjøre denne for kunder.
  • Aktiv deltagelse i forbindelse med konsernets arrangementer.
  • Bistå resten av avdelingen med markedskampanjer og annet forefallende arbeid.
  • Være kompetanseledende, dele av din kompetanse og gjøre den relevant for kollegaer. 
  • Har på «konsern-hatten» i alt du gjør.

Ønsket kvalifikasjoner og personlige egenskaper

  • Høyere utdanning innen markedsføring og -kommunikasjon på minimum bachelornivå.
  • Evne til raskt å sette seg inn i nye løsninger.
  • Opptatt av å forstå, anvende og bistå til utvikling av nye måter å kommunisere på.
  • Nysgjerrig og tar selvstendige initiativ i jobben.
  • Resultat- og leveransefokusert.
  • Lagspiller som er god på samhandling.


Type stilling:

Fast stilling – 100 %.

Tiltredelse: 

Etter nærmere avtale.

Arbeidssted:

Hallingdal og Valdres, fortrinnsvis Gol eller Fagernes. Det vil være behov for å bistå ute på kontorene våre og på arrangement. Du må derfor være forberedt på noe reisevirksomhet.

Stillingen rapporter til:

Leder fellestjenester konsern.I tillegg rapporterer stillingen faglig og operativt til Leder Kunderelasjon.

Generelt:

Vi har en offensiv strategi med en uformell omgangstone og mange kompetente, engasjerte og trivelige kollegaer. Hverdagen vil være hektisk og utfordrende med spennende og interessante arbeidsoppgaver. Vi tilbyr gode muligheter for faglig og personlig utvikling, konkurransedyktige betingelser, gode personal- og pensjonsordninger og gunstige personalgoder.

Spørsmål vedr. stillingen?

Ta gjerne kontakt med:

  • Torill Engebakken (Leder kunderelasjon), tlf. 4748 2991 eller
  • Arne Wangensteen (Banksjef Fellestjenester konsern), tlf. 9502 2552 eller
  • Ann Karin Opheim (HR-sjef konsern), tlf. 4150 5509 eller
  • Ellen Blakkestad (HR-medarbeider konsern), tlf. 9168 2748


for en uformell prat om stillingen.

Søknadsfrist:

Snarest

Søknad og CV sendes per e-post til:      

jobb@sb1.no merket «Søknad stilling 2019/01»