Papirfakturaer scannes, faktura på e-post videresendes og EHF-fakturaer klarer seg helt på egenhånd.
Godkjenn betalingen
Godkjenn betalingen på PC, mobil eller nettbrett - der du måtte befinne deg.
Finn på noe gøy!
Bruk mer tid med familien eller på jobb. Betaling og bokføring går nå av seg selv.
Mindre papirarbeid og mer tid til familien
Nils Noraker driver produksjon av rakfisk på slektsgården i Nord-Aurdal. Med enkle, automatiske løsninger fra SpareBank 1 Regnskapshuset bruker han nå mindre tid på papirarbeid og mer på rakfiskproduksjon og familien.
Hva lurer andre på?
Papirfakturaer scannes og sendes på e-post til din bedrifts unike fakturaadresse.
Faktura på e-post videresendes til din bedrifts unike fakturaadresse.
EHF-faktura legges automatisk til godkjenning uten at du trenge å gjøre noe selv.
Felles for alle typer fakturaer er at du slipper å taste KID, kontonummer og beløp.
I de fleste tilfeller bokføres fakturaen automatisk basert på opplysningene i fakturaen. I noen tilfeller må du eller regnskapsfører velge hvilken art bilaget skal føres på.
Det er ingen krav om at du må bruke en regnskapsfører, men det er ditt ansvar at regnskapet blir riktig ført. Hvis det er andre enn bedriftens ansatte som skal føre regnskapet, er det krav at arbeidet leveres av et autorisert regnskapsbyrå med regnskapsførere. Det må også inngås en skriftlig avtale.
Trenger du noen til å ta hele eller deler av regnskapet? Vi står klare til å hjelpe deg.
Kvitteringer på det du kjøper inn til bedriften, må videresendes til regnskapsføreren. Det enkleste er å bruke en app som lagrer kvitteringene etter at du har tatt bilde av de.
Du må avtale med regnskapsføreren din hvordan du skal godkjenne regninger som bedriften din skal betale. Det enkleste er å velge en løsning hvor bedriften kan motta en efaktura rett i økonomisystemet og godkjenne den der.
Dere må selv sette opp hva som skal faktureres til kundene deres slik at faktureringen blir riktig.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort."
}