Kredittkort

Eurocard Corporate Gold er effektivt og fordelaktig - både for bedriften og de ansatte. 

  • Spar tid og penger med enklere reiseadministrasjon.
  • Full oversikt og kontroll over bruk i egen administrasjonsløsning.
  • Reise- og avbestillingsforsikring er inkludert i kredittkortet.

Flere fordeler med firmakortet

Du kan velge mellom firmakort med firmaansvar og samlefaktura til bedriften (krever 3 års gyldig regnskap), eller firmakort med personlig ansvar og faktura til hver enkelt kortbruker.

  • Inntil 50 dagers rentefri kreditt.
  • Ved netthandel gir kredittkortet ekstra sikkerhet ved svindel, konkurs eller manglende levering.
  • Tilgang til lounger på flyplasser.
  • Mulig å bestemme egen PIN-kode på kortet.
  • Faste rabatter fra attraktive tilbydere. Se eurocard.no.

Priser og vilkår

  • Årsavgift firmaansvar 250 kroner
  • Årsavgift personlig ansvar 495 kroner
  • Ingen gebyr ved varekjøp
  • "Bestill nå-betal senere" 70 kroner per transaksjon
  • Ved varekjøp i utlandet kommer et valutapåslag på 1,75 %
  • Uttak i minibank 4,0 %, minimum 40 kroner, av pengene du tar ut

Priseksempel ved utsatt betaling:
Effektiv rente for Eurocard Corporate Gold ved snitt kredittramme på kr 50 000 og med standard "Bestill nå-betal senere" gebyr på kr 70,-: 23,21–24,39 % (24,39 % hvis årsavgift kr 495,-).

Produktet leveres av Eurocard AB.


God oversikt både for bedriften og brukeren

Brukeren av kortet får oversikt over saldo, kjøp og fakturaer med Eurocard-appen eller ved å logge seg inn på Mitt Eurocard. Bedriften administrerer kontoer og kort via en nettbasert administrasjonsløsning.


Sperre kortet

Har du mistet kortet eller tror andre kan ha fått tak i koden? Da må du melde fra til Eurocard så raskt som mulig.

Ring 21 01 53 20 for å sperre. Fra utlandet: +47 21 01 53 20.

Eurocard sperrer da kortet ditt med en gang og sender deg umiddelbart et nytt.

Husk alltid å politianmelde stjålet kort. Dersom kortet er stjålet i utlandet, bør du anmelde det ved den lokale politistasjonen, eller umiddelbart ved hjemkomst.


Kundeservice

SpareBank 1 samarbeider med Eurocard om denne tjenesten.

Har du spørsmål angående faktura, reiseforsikring, PIN-kode, reklamasjon eller misbruk kan du få hjelp på eurocard.no/kundeservice eller ringe 21 01 53 20.