• Det kan være flere grunner til at du ikke kommer inn i nettbanken. Dette kan være feil med nettleseren, BankID, kodebrikke eller midlertidig utilgjengelighet i nettbanken. 

    Problemer med engangskode på mobil?
    Engangskode på mobil virker ikke

    Får du feilmelding?
    Feilmeldinger som starter med BID
    Hvorfor feiler innlogging med BankID?

    Problemer med BankID på mobil?
    Har du endret abonnementet eller byttet SIM-kort på mobilen? Da kan det hende at mobiloperatøren du bruker kan ha sperret BankID på mobil. Du løser det ved å logge deg inn i nettbanken med vanlig BankID og bestille BankID på mobil på nytt. 
    Ingenting kommer opp på telefonen

    Feil med kodebrikke?
    Ta kontakt med vårt kundesenter.

    Oppdater nettleseren 
    Det kan være nettleseren som ikke er oppdatert til siste versjon. Slik oppdaterer du den:
    Internet ExplorerGoogle ChromeMozilla FirefoxOperaSafari