Bank- og boligkveld i Hokksund - En Suksess!

SpareBank 1 Modum og EiendomsMegler 1 Hokksund inviterte onsdag til åpent hus med fokus på dette med å skaffe seg ny bolig: Finansiering, gode råd og åpent forum for de som har spørsmål og ønsket en prat var agendaen.

Dette var for alle: Både unge og eldre, de som er i modus for å se på ny bolig, selge din eksisterende bolig, investere i fritidsbolig eller kanskje vurdere å være sikkerhetsstillere i en slik prosess.

Totalt var det i underkant av 15 personer som møtte opp, noe Christian fra SpareBank 1 Modum er tilfreds med. - Helt klart en fin kveld for oss, hvor vi kan dele vår erfaring om temaet, og at våre kunder kan stille spørsmål og få svar på ting de lurer på vedrørende finansiering av bolig, enten det er fritidsbolig, sekundærbolig eller første bolig. Masse gode spørsmål fra de fremmøtte vitner om at dette er interessant.

Arrangementet var kostnadsfritt, og man trengte ikke å være kunde for å kunne delta på denne kvelven. - Selv om det var over 30 påmeldte totalt sett, ser vi at dette er et flott tilbud, som vi har lyst til å fortsette med, sier Gry Sandberg Aspelien, avdelingsleder personmarkedet. - Vi vil antakeligvis gjennomføre et slikt opplegg også i Modum, da vi ser at behovet for informasjon rundt dette helt klart er der, sier Aspelien.

Espen Tangerud
32 78 19 68 / 918 21 972