Vi heier på brukte kopimaskiner!

Brukte kopimaskiner gitt bort til lag og foreninger!

- SpareBank 1 heier både på gjenbruk av utstyr og på våre lokale lag og foreninger i våre nærområder. Derfor var det ekstra kjekt når muligheten bød seg, at vi kunne gi bort 4 stk pent brukte kopimaskiner nå rett før jul, sier Kirsten Wassend, banksjef marked hos SpareBank 1 Modum.

De som ble trukket ut til å motta maskinene var Stalsberg skolemusikkorps, Vikersund IF og Åmot IF sine håndballgrupper, Øvre Eiker Frivilligsentral og Vikåsen IL.

IT-sjef Tom Prestegaarden kan trygt konstatere at maskinene ikke byttes ut fordi de er slitte eller dårlige, men fordi SpareBank 1 har skiftet leverandør etter endt avtaleperiode.

- For våre håndballgrupper er det veldig fint å kunne samarbeide om ulike ting og innkjøp. Da passet det veldig fint å kunne ta i mot denne kopimaskinen som skal stå i Modumhallen og vil være tilgjengelig for både Vikersund IF og Åmot IF, sier hhv Eli Hellerud og Lena Jakobsen fra de to idrettsklubbene.

SpareBank 1 Modum er Miljøfyrtårnbedrift og jobber i disse dager med å resertifisere seg. Det kommer flere miljøtiltak fra SpareBank 1 Modum i løpet av 2018. Vi gleder oss til å fortelle om det!

God jul og godt nytt år!