Barnas Sparedager 2017

Nok en gang fylles våre kontorer i Vikersund, Åmot og Hokksund opp med forventningsfulle barn som skal sette inn penger fra sparebøssene sine hos oss!

- Dette er en fast tradisjon som vi har hatt i over 40 år, sier Ole Gunnar Fidjestøl, markedskonsulent i SpareBank 1 Modum

Det blir aktiviteter hele uka.

- Vi har skolebesøk mandag, tirsdag og onsdag. Da er det omvisning, tegning, vennskap, sparing, boller og saft som er temaet. Og tilbakemeldingene er mange, gode og inneholder fantastiske spørsmål kan Fidjestøl fortelle.

Torsdag 2. og fredag 3. november er det kaffe, kaker, boller og saft hele dagen på kontorene i Hokksund, Åmot og Vikersund. På torsdag holder vi åpent til klokka 18.00.

- Mange av barna er kjempeflinke til å spare og det å starte tidlig med gode sparevaner mener vi er veldig viktig. Vi hører ofte fra våre kunder som har blitt voksne, at akkurat den gangen de var i banken og fikk gave da de tømte sparebøssene sine er noe som de husker veldig godt! Kanskje du også husker da du var i banken og satte inn bursdagspengene dine, spør Fidjestøl.

Vi ønsker store og små hjertelig velkommen til oss!

Espen Tangerud
32 78 19 68 / 918 21 972