Gaveutdeling nr 2 i 2018

Bankens andre gaveutdeling i 2018 er i disse dager - Mange gode søknader

SpareBank 1 Modum sitt gavefond favner om veldig mange lag og foreninger i bankens nærområder. Det er styret, sammen med generalforsamlingen som bestemmer hvor mye penger som skal settes av til gavefondet, basert på et eventuelt overskudd. I mange år har banken hatt svært god drift og har dermed kunnet sette av større summer til gavefondet. Dette er også en realitet i år, noe Kirsten Wassend er meget godt fornøyd med:

- Vi får utrolig mange gode søknader, og det er en stor glede å kunne dele ut nærmere 1,5 millioner kroner i denne runden. Vi har gjennomført en gaveutdeling tidligere, i mars. Da delte vi ut nesten 5 millioner kroner i forbindelse med gaver til allmennyttige formål, prosjektsøknader, gründerfond og jubileumsfond.

- Det som også er verdt å nevne, er hvor utrolig mye spennende som skjer i nesten hver krik og krok i bygdene, og hvor mye variert det er.

Her finner du komplett liste over Gaveutdeling nummer to i 2018, med unntak av to gaver: - Dette er to gaver som vi skal avsløre for mottakerne litt senere i høst, så her er det bare å følge med.

For spørsmål, kontakt:
Kirsten H T Wassend