Sparedager 2018 - Nå blir det liv!

Velkommen til Sparedager 2018 - I uke 44 for 44. gang!

Besøk fra førsteklassingene i starten av uka
I hele uke 44 vil det være liv og røre i lokalene til SpareBank 1 Modum. Line og Anna er blant mange ansatte som får det ekstra gøy på jobben denne uken.

-På mandag, tirsdag og onsdag får vi besøk av mange flotte og spente førsteklassinger fra skolene i våre nærområder, kan Line Tandberg, kundevert i SpareBank 1 Modum fortelle.

-Vi viser de rundt i banken, de får se hemmelige rom, vi skal tegne, snakke litt om penger og spise boller og drikke saft, sier Line. -At barn allerede fra så ung alder har litt kunnskap og kan reflektere om dette med penger mener vi er veldig bra. Dette er faktisk 44. gang det arrangeres Sparedager, så det er en veldig lang og god tradisjon her i banken. Vi får også veldig gode tilbakemeldinger fra lærerne, de synes dette er et fint tilbud fra banken. Vi gleder oss, sier en entusiastisk bankansatt!

Bøssetømming torsdag og fredag
Torsdag holder banken åpen fra kl 9 om morgenen til kl 20 på kvelden. Da har alle medlemmer av Sparebanden anledning til å komme og tømme sparebøssene sine.

-Vi tror at mange kommer innom og tømmer sparebøssa si, sier Anna Rosenlund Skretteberg, kundevert i SpareBank 1 Modum. -Det blir kaker, saft og kaffe til små og store som kommer innom, og en ekstra gave til de som tømmer sparebøssen sin. I tillegg vil det på torsdag være ballongkunstnere ved våre kontorer i Vikersund, Åmot og Hokksund, kan Anna fortelle.

Fredag kan man tømme bøssa fra kl 9 til kl 1530.

Tegnekonkurranse
-I år vil det også være en tegnekonkurranse for alle barn. Premien er hele 5000 kroner til klassekassa eller felleskassa i barnehagen, forteller Ole Gunnar Fidjestøl, markedskonsulent i SpareBank 1 Modum. Vi håper at mange medlemmer av Sparebanden vil tegne litt til oss!

VELKOMMEN TIL OSS!

For spørsmål, kontakt: