Kundeservice

Vi hjelper deg gjerne med det du lurer på – kanskje du finner svaret allerede her?

Er kundeforholdet ditt sperret?

Myndighetene krever at vi har oppdatert kundeinformasjon om deg og bedriften eller foreningen du er tilknyttet. Målet er å beskytte privatpersoner og bedrifter mot ID-tyveri, svindelforsøk og annen økonomisk kriminalitet. Vi har sendt flere meldinger til kunder som må oppdatere kundeinformasjon for sin bedriften eller foreningen. For de kunder som ikke har svart på våre henvendelser er vi forpliktet overfor myndighetene til å sperre kundeforholdet. Vi beklager de ulemper dette medfører.

Hva kan du gjøre?

Du kan fortsatt oppdatere informasjon for å låse opp nettbank og kontoer: Oppdater kundeforhold for å låse opp nettbank og få tilgang til kontoene dine.

Ønsker du å avslutte ditt kundeforhold? For å avslutte kundeforholdet benytter du dette skjemaet.