Trygg levering av bilag

For å bidra til å redusere spredningen av koronaviruset (Covid-19) har vi sett oss nødt til å stoppe mottaket av manuelle regnskapsbilag. Det vil trygge deg som kunde i minst to dimensjoner

  •  Du slipper smittefaren du ellers ville vært utsatt for ved å reise ut til oss med bilag
  • Du reduserer faren for at våre ansatte blir smittet av deg, og bidrar dermed til å øke våre muligheter til å opprettholde så normal produksjon som mulig, til beste for deg som kunde

Dersom du allerede i dag leverer dine bilag digitalt, fortsett med det på samme måte som tidligere.

Dersom du ikke levere dine bilag digitalt, eller du har manuell levering av enkelte typer bilag, så er vi klarer til å hjelpe deg i gang med en trygg og god levering av bilag. Raskeste vei til hjelp er å gå videre til produktspesifikk informasjonsside ved å klikke på en av valgene nedenfor.

Dersom du ikke er trygg på hvilken løsning du er knyttet opp til, eller du ikke finner din løsning nedenfor, vennligst ta direkte kontakt med din kontaktperson hos oss som da hjelper deg i gang. 

SNN Båt

Informasjon om trygg levering av bilag

Dersom dere ikke leverer noen bilag digitalt til oss per i
dag så vil vi hjelpe deg i gang med dette i to steg.

 

  • Midlertidig løsning

Start med å sende bilag på epost til din kontaktperson hos
oss med kopi til bilag@snnregnskap.no. Dette er en midlertidig løsning som sikrer at dere får levert bilag til oss i tide.

  • Permanent løsning

Når vi har etablert en digital postkasse for din bedrift som en permanent løsning vil vi kontakte dere med informasjon om hvordan dette fungerer.

 

Hvis vi allerede har satt opp digital innlevering av
Inngående faktura for deg, og dine leverandører i dag kan levere enten
EHF-faktura til din bedrift eller som pdf-faktura på epost til ditt_orgnr@autoinvoice.no så har vi nå også åpnet opp for at du kan levere alle andre bilagstyper til samme epost adresse.

Krav til innlevering av digitale bilag til ditt_orgnr@autoinvoice.no:

  • Sende ett bilag per epost
  • Gyldig filformat er *.tif eller *.pdf.

 

Dersom dere ikke har tilgang til å skanne bilag så er det også mulig å levere bilag til din digitale postkasse via en app på din mobiltelefon. Se beskrivelse her for hvordan du laster ned og bruker denne.

Etablering av digital postkasse for bilag er kostnadsfritt, men det vil tilkomme transaksjonskostnader per bilag.

  • Alt er klart til bruk

Poweroffice Go er allerede satt opp for mottak av alle elektronisk bilag. Nå er det bare å ta det i bruk. 

 

  • Poweroffice Go mobile

Du kan også bruke mobiltelefonen din. I Go mobile er det muligheter til å importere PDF-filer eller bruke kameraet på mobilen til å ta bilde av bilaget før det sendes til Poweroffice Go.

Opplæringsvideo: Go mobile

 

Dersom du ønsker hjelp til å komme i gang, ta direkte kontakt med din kontaktperson hos oss

Duett kan motta de aller fleste bildeformat, som skannede papirbilag, PDF-fakturaer sendt direkte fra leverandør, mobilbilder eller andre formater.
 
Funksjonen er enkel å bruke, og har følgende fordeler:
  • Takler alle vanlige typer bildefiler
  • Det er ingen begrensning på hvilke typer bilag eller dokumentasjon du kan knytte opp bilder av

 

Ta kontakt med din kontakperson hos oss, så setter vi opp løsningen.

Når løsningen er satt opp til deg vil du få en egen epostadresse der du sender alle regnskapsbilagene, som du tidligere enten har levert fysisk til oss eller til din kontaktperson på epost.

Kontakt oss

Telefon
416 09 999 eller
915 02244

Våre kontorer
Finn ditt regnskapshus

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene", "DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis mer informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort." }