Mobil og nettbank

Måter å logge inn på

For å logge inn i nettbanken klikker du "Logg inn" oppe til høyre.

Når du logger inn i nettbanken og mobilbanken, bruker du BankID. Det finnes flere måter å logge inn på - du velger selv hva som passer deg best.


Tre måter å logge inn på

- når du skal betale regninger eller gjøre andre bankting

Raskest og enklest
- BankID på mobil

Dette er den enkleste, kjappeste og mest fleksible innloggingsmåten. Har du mobilen med deg, har du alltid tilgang til alle tjenester i mobilbank og nettbank. 

Et godt alternativ
- engangskode på mobil

Du kan bruke mobilen i stedet for kodebrikke når du skal hente fram engangskoden din. Bestill i nettbanken og last ned engangskode-appen så er du klar.

Backup i skuffen
- kodebrikke

For å logge inn med BankID trenger du en engangskode. Kodebrikken er personlig og registeres på ditt fødselsnummer. Kodebrikken får du fra banken. 


Logge inn i mobilbanken. Bilde.

Logg inn med fingeravtrykk 

Har du iPhone 5S/Android 6 eller nyere kan du logge inn med fingeravtrykk. Når du skal betale regninger må du bekrefte betalingen med BankID.  

Logg inn med passord

Innlogging i mobilbanken med passord gir deg saldo og oversikt. Når du skal betale regninger blir du bedt om å bekrefte betalingen med BankID. 

 

 

 


Har du ikke BankID?

Fra du er 15 år kan du få BankID. For å få BankID hos oss må du komme innom et av våre kontorer med legitimasjon. Gyldig legitimasjon for å få BankID er norsk fødselsnummer og pass . Dersom du ikke kan møte opp i kontoret, kontakt oss på 02440.


Har du trøbbel med innloggingen?

Det kan være ulike grunner til at du står fast eller har problemer. Under kundeservice har vi samlet svar på de mest stilte spørsmålene, om alt fra innlogging i nettbanken til mulige feil med BankID på mobil.

Kanskje du finner nyttige tips og hjelp til ditt problem?