Privat

Lurer du på noe rundt korona?  Reise og forsikring

Koronasituasjonen

Bankkontorene våre er åpne, men vi har redusert antall personer som kan oppholde seg i lokalene våre samtidig.

Dersom du skal besøke oss ber deg om å bruke munnbind.

Vurder gjerne om vi heller kan hjelpe deg digitalt eller på telefon.

Husk at vi er tilgjengelig på e-post, chat, telefon eller nettmøte. Kundesenteret vårt på telefon 05700 er åpent fra kl. 7-24 alledager, hele året.

Tusen takk til alle dere som viser forståelse og tålmodighet ❤

Vær obs på svindelforsøk!

Husk å ALDRI oppgi passord, BankID-koder eller påloggingsinformasjon via e-post eller telefon, uansett hvem som ber om det - enten det er bank, politiet, familie, venner eller andre.

Har du en dårlig magefølelse eller oppdager at du er utsatt for svindel?

Ta kontakt med oss på telefon 05700 umiddelbart! Jo kortere tid det tar før vi får beskjed, jo raskere kan vi se på saken og stoppe transaksjonen.

Slik unngår du å bli lurt






Kundeerklæringsskjema

Har du fått melding om utfylling av kundeerklæringsskjema?

Logg inn og fyll ut dine opplysninger her

Legitimering

Har du fått melding om å legitimere deg?

Slik gjør du

Er kontoene dine sperret?

Har du fått beskjed om at ditt kundeforhold er sperret? Her finner du hvorfor dette har skjedd, og hva du kan gjøre for å få tilgang til kontoene dine igjen.

Her finner du hjelp


Sammenlign priser

Du kan sammenligne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.no