Privat

Lurer du på noe rundt korona? Økonomisk hjelp i koronakrisen | Reise og forsikring

Vær obs på svindelforsøk!

Husk å ALDRI oppgi passord, BankID-koder eller påloggingsinformasjon via e-post eller telefon, uansett hvem som ber om det - enten det er bank, politiet, familie, venner eller andre.

Har du en dårlig magefølelse eller oppdager at du er utsatt for svindel?

Ta kontakt med oss på telefon 05700 umiddelbart! Jo kortere tid det tar før vi får beskjed, jo raskere kan vi se på saken og stoppe transaksjonen.

Ulike typer svindelforsøk og hva du bør gjøre

Endringer på fondssparing

28. mai endret vi måten du betaler for fondsparingen din på. En annen endring er at fondsutvalget i mobilbanken og nettbanken er litt annerledes. Fondene dine kan ha endret navn, og du kan oppleve at enkelte fond ikke lenger kan kjøpes. Du kan også oppleve at det tar lengre tid enn normalt å motta pengene i forbindelse med kjøp og salg av fond.

Les mer om endringene for deg som sparer i fond






Kundeerklæringsskjema

Har du fått melding om utfylling av kundeerklæringsskjema?

Logg inn og fyll ut dine opplysninger her

Legitimering

Har du fått melding om å legitimere deg?

Slik gjør du

Er kontoene dine sperret?

Har du fått beskjed om at ditt kundeforhold er sperret? Her finner du hvorfor dette har skjedd, og hva du kan gjøre for å få tilgang til kontoene dine igjen.

Her finner du hjelp


Sammenlign priser

Du kan sammenligne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.no