Det oppstod en uventet feil. Vennligst prøv på nytt.
Søket ditt ga ingen treff. Vennligst prøv på nytt.
Endringer på innloggingssiden
Det finnes ulike måter å logge inn i nettbanken på, og vi vet at det ikke alltid er lett å finne den riktige for deg. For å gjøre det enklere å finne fram, har vi ryddet, og derfor vil innloggingsbildet komme til å se litt annerledes ut. Selve innloggingen er den samme som før.
Vi anbefaler å bruke engangskode-appen til innlogging. Den er superrask og enkel!
Etter at du har valgt "Engangskode-appen" taster du inn fødselsnummer. Da får du automatisk opp et varsel på mobilen som du enkelt godkjenner med finger eller fjes.
Dermed er du innlogget – uten å taste inn verken kode eller passord!
Det er lurt å bruke engangskode-appen, da har du alltid kodebrikken med deg! Etter at du har tastet inn fødselsnummer får du automatisk opp et varsel på mobilen der engangskode-appen kommer med en identifiseringsforespørsel. Denne godkjenner du enkelt med finger eller ansikt, og du slipper dermed å taste inn engangskoden manuelt. Til slutt taster du inn passord som før.
NB: For å få automatisk varsel på mobilen må du tillate at engangskode-appen sender deg varslinger. Dette kan du enten sette i innstillingene på mobilen, eventuelt kan du slette appen og laste den inn på nytt, og så godta varslinger når du installerer appen.
Vil du ha en enda enklere innlogging? Da velger du "Engangskode-appen" i innloggingsbildet - da slipper du å taste inn kode og passord!
Pleier du å bruke kodebrikke fungerer dette akkurat som før. Du taster inn fødselsnummer, deretter kode fra kodebrikken, og til slutt passord.
Bruker du BankID på mobil er det ingen endringer fra tidligere. Tast inn mobilnummer og fødselsdato, og bekreft kodeordene du får opp på mobilen med koden din.
Har du ikke norsk fødselsnummer eller BankID, logger du inn ved å velge "For deg som ikke har BankID", eller "Uten BankID" som innloggingsmetoden også kalles.
Denne løsningen ordner du deg ved å møte opp i banken din. Husk å ta med gyldig legitimasjon.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på"
}