Bli kunde

Har du BankID blir du kunde på få minutter, og du kan bestille alt du trenger i mobilbanken eller nettbanken.

Du kan også bli kunde uten BankID. Her finner du informasjon om hvordan du blir kunde med D-nummer, eller som flyktning. 

Bytte bank?

Å bytte bank til oss er faktisk enklere enn du tror. Lurer du på noe underveis er vi der for å hjelpe deg.

kundeutbytte
  • Familiens økonomi samlet på ett sted
  • Mobilbank som gjør hverdagen enklere

Slik går du frem for å bli kunde med BankID


Har du ikke BankID?

BankID gis til kunder med norsk fødselsnummer, som bruker kontoen sin aktivt og har pass, reisebevis, utlendingspass eller norsk nasjonalt ID-kort.


Bli kunde uten BankID

Her kan du opprette kundeforhold fra fylte 15 år.

Bli kunde uten BankID

Her kan du opprette kundeforhold fra fylte 15 år.

Bestillingen kan omfatte følgende produkter:

  • Brukskonto
  • Nettbank og mobilbank
  • Innloggingsløsningen “Uten BankID”
  • Bankkort, om du krysser av for at du ønsker det


Har du D-nummer vil du bli bedt om å laste opp dokumentasjon i søknaden. Det kan da være lurt å søke fra mobiltelefon eller nettbrett, slik at du kan legge ved dokumentene som bilder. 

Alle kan bli bedt om å levere ytterligere dokumentasjon for at søknaden skal bli ferdig behandlet.

Når vi har behandlet søknaden din vil du få en SMS eller epost hvor du blir bedt om å bestille time til legitimering og signering av dokumenter ved et bankkontor.

Become a customer without BankID

Here you can become a customer from the age of 15.

The order can include the following products:

  • Bank account 
  • Online- and mobile bank
  • Login solution “Without BankID”
  • Bank card if you check (tick) the box indicating you want it

If you have a D number, you will be asked to upload documentation in the application. It might therefore be a good idea to submit the application using a smartphone or tablet, allowing you to attach the documents as images.

Everyone might be asked to provide additional documentation to complete the application process.

Once we have processed your application, you will receive an SMS or email asking you to book an appointment for identification and to sign the documents at a bank office.

FAQ

Hvorfor velge oss?
Vi er til for at folk og bedrifter skal lykkes

Norges mest personlige mobilbank

I mobilbanken kan du tilpasse oversikten, sparingen, varslingene og mye mer – akkurat sånn du vil.

Vi er banken med
kundeutbytte

Overskuddet deler vi med kunder som har lån og sparepenger hos oss - og hva du bruker det på er opp til deg.

Lokalt til stede
 og engasjert

Vi er en lokal støttespiller som gir stipend til unge talenter og støtter lag og foreninger i by og bygd.