Systemer og programvare

Ingen økonomi- og regnskapssystem passer alle. Vi hjelper deg med å finne det systemet som passer best for bedriften din.

Økonomi- og regnskapssystemer

Duett Økonomi er et komplett økonomisystem for små- og mellomstore bedrifter. Systemet har markedsledende funksjonalitet for landbruk og primærnæring, men fungerer også utmerket for ENK og mindre AS.

Et skybasert og brukervennlig økonomissystem som passer for alle små og mellomstore bedrifter.  Med PowerOffice Go har du komplett oversikt over bedriftens økonomi med alt samlet på ett sted.

Tripletex er modulbasert, og du velger selv hvilke moduler som kombineres for å passe din bedrifts behov. På den måten passer Tripletex alle – fra de små til de store firmaene. Tripletex er sømløst integrert mot en rekke systemer.

Andre systemer

Skybasert rapportering fra regnskapssystemet

Med Cantor som ditt økonomiske rapporteringssystem får du detaljerte og oversiktlige rapporter med et par enkle tastetrykk. Systemet innhenter tall automatisk fra regnskapssystemet ditt og genererer rapporter tilpasset dine ønsker og behov.

  • Systemet er utviklet for at du som sluttbruker skal få innsikten du trenger. Enkelt og effektivt.
  • Få tilgang til skreddersydde rapporter, tilpasset din bedrift.
  • Spar tid og samle alt på ett sted med våre automatiserte løsninger.

Et moderne samhandlingsverktøy

Med Microsoft 365 får du tilgang til skytjenester for samarbeid og produktivitet: Exchange sørger for e-post, kalendere og booking av møter. SharePoint organiserer dokumentene dine i oversiktlige biblioteker. Med OneDrive får du et hjemmeområde for filene dine. Microsoft Teams forener mye av denne funksjonaliteten og gir kunden en chat-basert plattform for samhandling og kommunikasjon for sine ansatte. Vi bistår deg med å ta stegene inn i den moderne arbeidsplassen. Vi implementerer, sikrer riktig bruk og bistår det slik at du får benyttet verktøyene til det fulle.

  • Gjennomfør videomøter, chat, del filer og samarbeid i sanntid med Microsoft Teams.
  • Med alle Office-programmene i skyen kan bedriftens ansatte samhandle hvor som helst, når som helst.
  • Administrer brukere, tilganger og data enkelt slik at du får mer tid til å fokusere på bedriften din.
  • Med Power Automate kan du strømlinjeforme og automatisere repeterende forretningsprosesser.

Enklere samhandling med Teams

Microsoft Teams forenkler og forbedrer samhandlingen i din bedrift. Innebygd funksjonalitet for chat, videomøter og dokumentdeling kombinert med et stort antall applikasjoner for produktivitet og samarbeid gjør verktøyet til et av de mest sentrale verktøyene i mange bedrifter. Vi bistår deg gjerne med rådgivning, oppsett og opplæring i Microsoft-løsningene.

  • Arranger nettmøter, foreta anrop, chat, del filer og samarbeid i sanntid med Microsoft Teams.
  • Med skybasert lagring er alle dokumenter tilgjengelige for innsyn og redigering. Når- og hvor som helst.
  • Med innebygde apper som Planner og Lists er det enkelt å planlegge, fordele og følgje opp aktiviteter.
  • Med delte kalendere har du god oversikt over tilgjengeligheten til ditt team.

Vi gir innsikt - du tar bedre beslutninger

Vi tar over der økonomisystemet stopper. Med OneStop Reporting får du rapporter og budsjetter som maksimerer innsikten i din bedrift.

  • Unike rapporter gir bedriften kontroll og oversikt over sin økonomi.
  • Erstatt statiske regneark med en dynamisk budsjettløsning i skyen.
  • Likviditets-prognoser gir oversikt over forventede inn- og utbetalinger.
  • Få rapportene du trenger med en excelbasert rapportdesigner.

Fra data til innsikt

Bruker du mye tid på rapportering? Manuell innhenting av data og sammenstilling av denne i Excel? Mangler du informasjon og tar dine beslutninger basert på magefølelse? Power BI hjelper deg å samle data og skape synlige resultater for din bedrift.

  • Med vårt egenutviklede dashboard har du alltid oppdaterte regnskapstall. Vi bistår også med skreddersøm og tilkobling av andre datakilder.
  • Power BI er et skybasert analyseverktøy som lar deg samle data fra flere datakilder, analysere og få oversikt over din data.
  • Opprett interaktive datavisualiseringer og rapporter og del disse med riktige beslutningstakere.
  • Power BI lar deg se dine tall, trender, mønstre og avvik. Full oversikt over sentrale nøkkeltall gir godt grunnlag for beslutninger.

Forestill deg en ny arbeidshverdag

Tenk deg en hverdag der rutineoppgavene, bilagshåndteringen og bokføringen er automatisert. I tillegg har du innsikt i data på et helt nytt nivå, ikke bare på konto, men snarere helt ned på hver enkelt varelinje. Semine er en AI-plattform som ved hjelp av kunstig intelligens automatiserer regnskapsføringen og gir innsikt  som aldri tidligere har vært mulig.

  • Alltid korrekt uthenting av data fra faktura, samt avansert maskinlæring. Med Semine eliminerer du manuell håndtering ved fakturamottak og distribusjon.
  • Semine identifiserer mønstre og kontekst i dine faktura. Støtte for automatisering på konto, dimensjon, periodisering og ulike kostnadstyper.
  • Med Semine blir dine finansielle data mer verdifulle enn noen gang. Alltid oppdatert regnskap med høy detaljeringsgrad styrker dine menneskelige ressurser med datadrevet innsikt.
Video placeholder image

Få oversikt over kundeporteføljen

I tillegg til å samle alle relevant kundeinformasjon i et system så vil SuperOffice gi deg oversikt over pågående salgsprosesser, servicestatuser og bistå med verktøy for å hente nye kunder. Ikke rart løsningen er blitt kåret til "Best i test" av magasinet PC Worlds hele 4 ganger.

  • Med SuperOffice Sales har du et komplett verktøy for oppfølging av kunder, selgere, leads og tilbud. Full kontroll på pipeline i en skybasert løsning.
  • Målrettet markedsføring er korteste vei til flere leads. Segmenter kundene, lag nyhetsbrev og kampanjer, og ha full oversikt med SuperOffice Marketing.
  • Med SuperOffice Service samler du alle kundehenvendelser i ett supportsystem. Bedre responstiden, øk kundetilfredsheten og få bedre innsikt i hva dine kunder trenger.
  • E-post, møter, kontakter, samtaler avtaler og dokumenter. I SuperOffice samler teamet all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted.

Et fleksibelt system for mellomstore og større bedrifter

Visma Business er Norges mest brukte ERP-system og brukes av over 40.000 brukere. Systemet har også en innebygget logistikkmodul og gir deg full kontroll på hele verdikjeden, fra innkjøp, ordre og lager til komplett økonomistyring.

  • Visma Business er et komplett økonomisystem som effektiviserer hverdagen gjennom effektive prosesser og god forretningslogikk.
  • Med Visma Business Logistikk er logistikk alltid synkronisert med regnskapet. Automatiser lagerhåndteringen og få full innsikt i hele verdikjeden.
  • Visma Business er et svært fleksibelt system. Skreddersy dine egne skjermbilder og arbeidsprosesser slik at de understøtter din virksomhet.
  • Som et av markedets mest brukte ERP-systemer har Visma Business integrasjoner mot en rekke tredjepartløsninger. Med sitt åpne API er det også enkelt å skreddersy integrasjoner ved behov.

Enkel regnskap og fakturering med Visma eAccounting

Visma eAccounting er vårt enkleste regnskapsprogram for deg som driver liten bedrift. Du har muligheten til å gjøre alt selv, men kan når enn behovet skulle oppstå få bistand fra av våre dyktige regnskapsrådgivere.

  • Send profesjonelle faktura i løpet av få sekunder.
  • Visma eAccounting minner deg på viktige frister og oppgaver så du får sendt inn det du skal i tide.
  • Trenger du kjøre lønn for dine ansatte? I Visma eAccouting kan du enkelte gjøre dette.
  • Å føre regnskap kan noen ganger være komplisert. Derfor har eAccounting smarte funksjoner som hjelper deg når du står fast.

Et komplett økonomisystem for SMB-bedriften

Visma Global er et helhetlig økonomisystem som gir deg full kontroll over bedriftens økonomistyring. I Visma Global finner du i tillegg avanserte funksjoner for logistikk, multirapportering og dybdenavigering i tallmaterialet, arbeidsroller for bedre arbeidsflyt og elektronisk dokumenthåndtering. Visma Global er et smart og effektivt økonomisystem for små og mellomstore bedrifter.

  • Ønsker du et standardisert økonomisystem? Visma Global har smart funksjonalitet som gir rask og presis håndtering av økonomifunksjonen.
  • Driver du med varehandel? I Visma Global finner du en innebygget modul for lager- og logistikk.
  • Visma Global er et svært fleksibelt system. Skreddersy dine egne skjermbilder og arbeidsprosesser slik at de understøtter din virksomhet.
  • Som et av markedets mest brukte ERP-systemer har Visma Global integrasjoner mot en rekke tredjepartløsninger. Med sitt åpne API er det også enkelt å skreddersy integrasjoner ved behov.

For deg med ambisjoner om å vokse

Visma.net ERP er et komplett og skalerbart ERP-system i skyen. Visma.net ERP automatiserer manuelle prosesser og håndterer komplekse, repetitive oppgaver. Løsningen passer for mellomstore til større bedrifter som ønsker effektive prosesser og økt lønnsomhet.

  • Et komplett økonomisystem som effektiviserer hverdagen gjennom automatisering og standardisering av tidligere manuelle prosesser.
  • Full kontroll på budsjett, inntekter og kostnader tilknyttet dine prosjekter. Status på alt fra arbeid og tjenester til materialer og lagerartikler er til enhver tid oppdatert i ditt ERP-system.
  • Visma.net Konsolidering gir en helintegrert finansiell rapporterings- og analysefunksjonalitet. Alle tilknyttede selskaper og datterselskaper i ett enkelt sentralisert system.
  • Lønn Visma.net Payroll er et skybasert og topp moderne lønnssystem som er inkludert i Visma.net ERP.

Kraftig, fleksibelt og effektivt

Med Visma Lønn får du en kraftig, fleksibel og effektiv løsning. Visma Lønn er blant Norges mest populære lønnssystemer og du kan du føle deg helt trygg på at systemet ivaretar alle lover og regler knyttet til lønnskjøring og myndighetsrapportering.

  • Knytt sammen ferie, fravær, reiser, utlegg og timer, i et effektivt og oversiktlig lønnssystem. Enkelt i bruk og alltid tilgjengelig.
  • Visma.net Time er en tilknyttet skybasert modul for enkel og smart timeregistrering på mobil.
  • Nå trenger du ikke lenger ta vare på kvitteringer eller fylle ut tidkrevende skjemaer. Registrer kvitteringer og reiseregninger rett på mobilen.
  • Med ferie og fraværsregistrering på mobilen blir det enkelt for alle ansatte å føre fravær og søke om ferie.

Effektiv lønn i skyen

Visma.net Payroll er et skybasert lønnssystem som er designet for å effektivisere og automatisere lønnsprosessene i små og store bedrifter. Med Visma Payroll blir manuelt arbeid og tidkrevende oppgaver erstattet av smidige, brukervennlige og automatiske prosesser. Systemet er alltid oppdatert i henhold til gjeldende lover og regler.

  • Knytt sammen ferie, fravær, reiser, utlegg og timer, i et effektivt og oversiktlig lønnssystem. Enkelt i bruk og alltid tilgjengelig.
  • Visma.net Time er en tilknyttet skybasert modul for enkel og smart timeregistrering på mobil.
  • Nå trenger du ikke lenger ta vare på kvitteringer eller fylle ut tidkrevende skjemaer. Registrer kvitteringer og reiseregninger rett på mobilen.
  • Med ferie og fraværsregistrering på mobilen blir det enkelt for alle ansatte å føre fravær og søke om ferie.

Skybasert prosjektstyring

Visma.net Project Management er et skybasert prosjektstyringsverktøy som knytter sammen salg, prosjekter, timer og fakturering. Verktøyet er godt egnet for konsulentvirksomheter, IT-bedrifter, reklamebyråer, eller andre tjenesteytere der timer utgjør en viktig del av prosjektstyringen.

  • Med CRM-modul integrert i løsningen, kan du følge salgsstatus, opprette aktiviteter for oppfølging og lage tilbud til kunder. Når et tilbud er signert, opprettes prosjekt- og faktureringsplan automatisk.
  • Timeføring gjør du enkelt på nett eller mobil og dette oppdateres i sanntid, Reise- og utleggskostnader kan rapporteres samtidig. For bedriften betyr det full kontroll på fremdrift og lønnsomhet.
  • Som leder har du full oversikt over kapasiteten. På den måten bruker du ressursene dine best mulig. Som leder har du full oversikt over utnyttelsesgraden i nåtid og fremtid.
  • Fakturagrunnlag genereres automatisk, slik at fakturaen kan sendes med få tastetrykk. Løsningen støtter både timepris og fastpris, i tillegg til repeterende fakturering, ulike mva-satser og valutaer.

Alt i ett system

Xledger er 100% skybasert økonomisystem. Xledger er et alt-i-ett system for økonomi, regnskap, bank, prosjekt, timeføring, utlegg og innkjøp. Xledger er utviklet for å forenkle arbeidshverdagen for deg som jobber med regnskap og økonomi. Xledger har kontinuerlig fokus på å levere automatisering, innsikt og skalerbarhet.

  • Xledger sikrer at du alltid er oppdatert på den økonomiske utviklingen i selskapet. Lønn, timesregistrering og reise er fullt integrert med håndteres effektivt i Xledger.
  • Innkjøp og logistikk er integrert med øvrige moduler i Xledger. Løsningen er fleksibel og passer for enkel eller mer avansert innkjøps- og lagerstyring.
  • Prosjekt i Xledger gjør det enkelt å administrere prosjekter uavhengig av kompleksitet og størrelse. Timeføring, ressursplanlegging, prosjektregnskap og automatisert prosjektfakturering er fullt integrert.
  • Konsern og større selskaper med ambisjoner om vekst nasjonalt og internasjonalt opplever stor verdi med konsernstrukturen i Xledger. Full oversikt på overordnet nivå og detaljoversikt i alle underliggende selskaper.

Databehandlere

Databehandlere Behandlingssted
Visma IT & Communications AS Norge
Atea AS Norge
Infonett Røros Norge
Zendesk Inc. EU / EØS
Databehandlere Behandlingssted
Visma Software AS Norge, Irland og Nederland
Databehandlere Behandlingssted
Duett AS Norge
Aksesspunkt Norge AS Norge og Sri Lanka
Microsoft Norge AS Irland
Nets Norway AS Norge
Databehandlere Behandlingssted
Xledger AS Norge
Databehandlere Behandlingssted
Maestro Soft AS Tyskland
Databehandlere Behandlingssted
PowerOffice AS EU/EØS