Norges mest fornøyde forsikringskunder!

I år, som i fjor, topper vi pallen i kategorien «skadeforsikring» i Norsk Kundebarometer. Og det er kundene våre som har plassert oss der!

familiebanken

Norsk kundebarometer har årlig en undersøkelse hvor de redegjør for hvilke norske bedrifter forbrukere er mest fornøyde med. Bedriftene måles både på lojalitet og kundetilfredshet.  

- Vi er utrolig stolte og takknemlige over at dere, kundene våre, nok en gang rangerer oss som nummer én i bransjen. Dette er noe vi aktivt jobber for også. Vi tror denne plasseringen sier noe om forholdet vi har til dere som har forsikring hos oss. Dette er en stor tillitserklæring vi setter umåtelig pris på, sier Nina Juel Arstal, leder for Forsikringsoppgjør i Fremtind.

Les også: Sjekk pris på forsikring med denne enkle kalkulatoren

Klatrer stadig oppover

SpareBank 1 har løftet seg tre plasser på hovedlisten, og inntar i år en 13. plass av alle de totalt 154 rangerte selskapene i alle bransjer.

Et kvalitetsstempel

I over 20 år har Norsk Kundebarometer målt lojalitet og tilfredshet blant norske forbrukere. De ønsker at man bruker kundetilfredshet som standard for opplevd kvalitet slik forskningen fastslår. 

– Kundetilfredshet er alfa og omega – og det vi som bedrift lever for å oppnå. Vi skal fortsette å bevise overfor dere at vi fortjener plassen på toppen. Gjennom ny teknologi, innovasjon og gode digitale løsninger, fortsetter vi jobben med å gjøre det enkelt og oversiktlig for deg å være kunde hos oss, både før og etter skade, sier Arstal.

Les også: Samle forsikringene dine - få rabatt

Om Norsk Kundebarometer

Ratingsystemet til Norsk Kundebarometer (NKB) baserer seg på oppnådde poeng (gjennomsnitt) etter NKBs indeksmetode på kundetilfredshet. Indeksen er et gjennomsnitt av de fire spørsmålene som inngår i tilfredshetsundersøkelsen. Resultatene er omregnet til en score som går fra 0-100, hvor 100 poeng er det beste mulige resultatet.

NKB er fundert på forskning av høy internasjonal kvalitet og stiller på linje med tilsvarende nasjonale kundeindekser i land som USA, Sverige, Tyskland og Taiwan. Forskning basert på NKB har resultert i to doktorgrader og flere publiseringer i internasjonalt anerkjente vitenskapelige journaler.

Her kan du se alle resultatene, totalt og per bransje

Smart bilforsikring = gratis oppgradering + rabatt!

Slipp bekymringen for kjørelengden, betal bare for de kilometrene du faktisk kjører! Alle (uansett hvordan de kjører) får avslag på prisen for å fikse smartplugg og Spinn-appen, og en enda lavere pris hvis de har god flyt i kjøringen. Du kan også bli en enda bedre sjåfør, siden du får live tilbakemeldinger og en kjørescore som er enkel å følge med på.

Medlem i et LO-forbund? 

Da får du ekstra god pris på våre forsikringer. Norges beste innboforsikring er inkludert i medlemskapet. Og er dere flere LO-medlemmer i samme husstand, slipper dere egenandel på LOfavør Innboforsikring.

Sjekk dine LOfavør-fordeler her.

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene", "DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis mer informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort." }