Bli en del av regionens største markedsavdeling

Ønsker du å bli en av våre fem innholdsmarkedsførere? Da blir du en av 19 personer som jobber i avdelingen Marked og Digitalt salg. Du får jobbe i et stort markedsmiljø med mye fagkompetanse innen både markedsteknologi, merkevare, innholdsproduksjon og markedsføring.

Kreativt og spennende!

Som innholdsmarkedsfører i SpareBank 1 SMN står den kreative prosessen høyt i kurs. Se noe av det spennende vi har jobbet med de siste årene.

Video placeholder image

Mitt første hjem

Å kjøpe sitt aller første hjem er en stor avgjørelse, og det er mye å sette seg inn i. Det får Maria erfare når hun tar opp temaet rundt frokostbordet.

Video placeholder image

Fra supersløser til supersparer

Håkon er 24 år og supersløser. Gjennom seks episoder går privatøkonom Eldar økonomien hans i sømmene.

Alt blir dyrere - hva gjør jeg?

Hvorfor tar ikke Norges Bank mer hensyn til at alt blir dyrere? Privatøkonom Eldar Rønning forklarer bakgrunnen for renteøkningen. 

"Mange tenker at bank kun handler om lån og rente, men der tar de grundig feil. Som ansatt i markedsavdelingen får du jobbe med mange ulike tema, jobbe kreativt og drive store kampanjer. Her får du en unik mulighet til å jobbe med mange spennende prosjekter, som er med på å direkte bidra til små og store formål som skal gjøre Midt-Norge til en enda bedre plass å bo." 

- Hilde Johnsen, Markedssjef i SpareBank 1 SMN

 

Her er oss

Hos oss vil du jobbe i et stort markedsmiljø med mye fagkompetanse. Vår avdeling består av markedssjefer, digitale markedsførere, grafiske designere og mennesker som brenner for markedsteknologi, analyser, datafangst, innholdsproduksjon og kundereiser. 

Du får være med på

Som vår nye innholdsmarkedsfører får du være med å planlegge, utvikle, produsere og distribuere innhold til våre kanaler. Du får jobbe med alt fra å skrive tekster og utvikle filmer, til å lede egne prosjekter. 

Det er viktig for oss at du utvikler deg, og vi legger til rette for at du tilegner deg ny kunnskap. Fremtidens markedsføring blir mer og mer drevet av teknologi og data, og det er viktig at alle i avdelingen tar i bruk de nye teknologiske mulighetene som kommer.

Dette er vi på jakt etter

Vi er på jakt etter en kreativ innholdsmarkedsfører med stor kapasitet til produksjon av virkningsfullt innhold til alle kanaler. Er du selvgående, tar initiativ, kan gjennomføre egne aktiviteter og har en bakgrunn innen innholdsproduksjon, kan det være akkurat deg vi er på jakt etter. 

Derfor trives våre ansatte

SpareBank 1 SMN ønsker å være en attraktiv og inkluderende arbeidsplass med medarbeidere i alle aldersgrupper og livsfaser. Fellesnevneren hos alle er et ønske om å bidra til utvikling og gode kundeopplevelser.

Video placeholder image

På lag med samfunnet i 200 år

Lokalsamfunnet er vår største eier, og får sin del av bankens overskudd. Dette kaller vi samfunnsutbytte, og hvert år bidrar samfunnsutbyttet til små og store formål som skal gjøre Midt-Norge til en enda bedre plass å bo.