Få en komplett HR-løsning - helt gratis
SpareBank 1 Sør-Norge Forretningspartner spanderer første året med Adminkit HR til alle sine kunder med 5 - 100 ansatte.
SpareBank 1 Sør-Norge Forretningspartner spanderer første året med Adminkit HR til alle sine kunder med 5 - 100 ansatte.
Sammen med Adminkit tilbyr vi en komplett HR-løsning som er tett integrert med regnskapet ditt. Målet er å gjøre hverdagen enklere, frigjøre tid fra administrasjon og gi deg full oversikt over dine ansatte – alt på ett sted
Full oversikt over bedriftens ansatte
Med Adminkit får du full kontroll over personalinformasjonen til dine ansatte på en effektiv måte.
Ferie- og fraværskalender
La hele virksomheten få full kontroll på fravær, ferieplanlegging og restferie. Dette gir trygghet for både arbeidsgiver og ansatte.
Arbeidskontrakter
Med en enkel veiviser og et godt gjennomarbeidet utkast på arbeidskontrakt, lager du dette enkelt og får dem signert med BankID. Innholdet i kontraktene er utarbeidet i samarbeid med advokatbyrået Grette AS.
Digital signering
Bedriften din får mulighet til å bruke digital signering med BankID via Scrive integrert i Adminkit HR. Da kan du enkelt sende arbeidskontrakt eller andre dokumenter til signering når du trenger det.
Det er enklere når HR og regnskap snakker sammen
Et komplett HR-verktøy inkludert helt gratis det første året.
Trykk på «kom i gang nå» og du starter automatisk et kostnadsfritt abonnement.
Dette er en sjelden mulighet til å få på plass en profesjonell HR-løsning uten ekstra kostnader. Etter det første året kan du selv velge om du ønsker å fortsette, men gevinsten du får allerede fra dag én er betydelig: bedre struktur, mer kontroll og mindre tid brukt på papirarbeid.
Du kan spare mellom 3.000 - 60.000 kr i lisenskostnader
Adminkit er integrert mot de fleste norske regnskapssystemer, samt Slack for automatiske bursdager og fraværsmeldinger.
Trykk på «kom i gang nå» og du starter automatisk et kostnadsfritt abonnement. Eller så kan du booke et uforpliktende Teams-møte for 15 minutters gjennomgang av løsningen.
Ja – Trykk her og du starter et gratis abonnement. Ta kontakt om eller hvis du trenger hjelp eller opplæring.
Adminkit tilbyr gratis onboarding. Overføring av ansatte, oppsett av innstillinger og rollestyring og invitasjon av brukere. Full opplæring. For noen tar det bare 15
minutter, større bedrifter en time eller to.
Dette hjelper Adminkit med i første del av onboardingen. Ønsker du å gjøre det selv, finnes det “how-to videoer” for enkel steg-for-steg veiledning på plass.
Adminkit har en brukervennlig chat som er tilgjengelig mens du er innlogget, og der svarer de raskt og effektivt. Du kan også sende en mail kontakt@adminkit.no eller ringe Adminkit på 904 28 100. Ellers tar du kontakt med din kontaktperson i Forretningspartner.
Du kan du velge å si opp eller fortsette abonnementet som da koster kun 49,- i måneden per ansatt.