Ikon nettbank bedrift underavtale

Nå kan bedrifter søke om kreditt, lån og garanti i nettbanken

Kjappere søknadsprosess
Mindre forberedelser
Kortere behandlingstid av søknaden

En gledelig nyhet til travle bedriftsledere

Aksjeselskap med nettbankavtale kan nå enkelt søke om kreditt, lån og garanti i nettbanken.

Digitale søknader forkorter behandlingstiden vesentlig, da vi kan benytte informasjon vi allerede har tilgjengelig om bedriften.

Søknaden blir behandlet kort tid etter at den er sendt inn. Er det behov for ytterligere informasjon vil du bli kontaktet av en av våre rådgivere.

 


Video placeholder image


Første kunde ut

– Det var etter en telefonsamtale med rådgiveren vår at jeg ble gjort oppmerksom på den nye knappen i nettbanken. Vi var en av de første som hadde fått tilgang til å sende inn digital søknad.

Rådgiveren vår guidet oss gjennom løypa, og etterlot resten til oss. Vi slet litt med å finne selve knappen med en gang, men når vi først fant den så gikk det slag i slag, forklarer en smilende Maria Therese Hovland som er medeier i butikken Maria & Maiken i Egersund.
 

"Pengene var jo på konto før jeg fikk snakket med noen i banken"
  

Fra Hovland søkte om opplåning gikk det kun fem timer til kreditten var utbetalt.

– Det gikk veldig fort for det var få punkter. Det var nesten bare ønske om beløp, og så sende inn. Da hadde jeg jo trodd at jeg skulle få en telefonsamtale fra noen i SR-Bank. Det skjedde ikke. Pengene var på konto før jeg fikk snakket med noen i banken.

Som kunde kunne det ikke blitt bedre. Jeg synes det var en enkel måte å få hevet vår kredittgrense på, sier Hovland.
 

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene", "DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis mer informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort." }