Likviditetsplanlegging

Vet du hvordan det står til med bedriftens økonomi? Sjekk hvordan du kan bruke nettbank bedrift til å se og planlegge likviditeten.

Få god oversikt over økonomien

Likviditetspanleggeren i nettbank bedrift gir deg god oversikt, og gjør det enkelt å planlegge bedriftens økonomi. Da kan du unngå betalingsproblemer på lang sikt.

Likviditetsplanleggeren benytter all data tilbake i tid fra du ble kunde hos oss. Fremover i tid kan du legge inn forventede kostnader eller inntekter, dermed får du et godt økonomisk bilde av bedriften.

Likviditetsplanleggeren finner du under Min oversikt og Likviditetsplanlegger i nettbanken.

Få oversikt og planlegg bedriftens økonomi


Hva betyr egentlig likviditet?

Likviditet betyr bedriftens evne til å betale kommende regninger og uforutsette utgifter. Med god likviditet, kan bedriften betale for eksempel regninger, lønn til ansatte og skatt, men også uforutsette utgifter som reparasjoner på firmabilen.