Har du blitt ringt av Consort?

I disse dager jobber vi med å oppdatere kundeinformasjonen vår. Dette hjelper Consort oss med, og de ringer derfor på våre vegne. 

jente med infoboble. illustrasjon.

Mer informasjon om aktiviteten:

Vi trenger oppdatert kundeinformasjon, og får derfor hjelp av Consort til å komme i kontakt med kundene våre. Hvis du blir ringt vil vi spørre deg om du vil samtykke til personlig rådgivning og digital markedsføring. De vil ringe mellom 08.00 og 17.00 på hverdager. 

Dette er altså ikke svindel. 

Vi vil hjelpe deg så godt vi kan. For å kunne gi deg råd som passer akkurat deg og din økonomi trenger vi din tillatelse til å bruke det som vi kaller for historikk. Et eksempel kan være hvilke banktjenester du har hos oss. Det betyr ikke at vi kommer til å kontakte deg oftere, men at vi klarer å være supernyttige for akkurat deg når vi prater sammen. Du kan alltid logge inn i mobil- eller nettbanken for å endre dine samtykker. 

Få mer informasjon om samtykke og personlig rådgivning her. 

Du kan også lese mer om ditt personvern hos oss her

De vil aldri be deg oppgi personlige opplysninger som personnummer, passord, BankID eller lignende. Er du i tvil, ta kontakt med oss på chat eller telefon.