Ikke la deg lure av nettsvindel!

Mange av våre kunder kontakter oss i forbindelse med svindel og svindelforsøk. 

Svindelforsøkene har blitt proffere de siste årene, med bedre språk i epostene og gode etterligninger av nettsidene som forfalskes.

Dette gjør det vanskeligere å avdekke et svindelforsøk. I artikkelen under finner du tips om hvordan en unngår å bli lurt.

 

Les mer om nettsvindel her

 

 




Norske myndigheter har bedt alle banker om å ha oppdatert kundeinformasjon. Her kan du oppdatere din informasjon.

Her kan du sende inn dokumentasjon som krever en sikker kanal dersom du ikke har mulighet til å sende via nettbank eller mobilbank (Dette valget kan ikke brukes til oppdatering av legitimasjon).

 Har du en avtale med en rådgiver om å bli kunde på et kontor, kan du enkelt opprette kundeforhold med BankID her før du går innom kontoret.

Hva lurer andre på?

Hva trenger du hjelp til?

Klage

Det er viktig at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Hvis noe ikke er som det skal, setter vi pris på at du forteller det til oss. 
Slik går du frem for å klage