Vi trenger din hjelp med oppdatering av kundeinformasjon

Norske myndigheter krever at alle norske banker oppdaterer kundeinformasjon og legitimasjon på alle sine kunder. Det betyr blant annet å beskytte privatpersoner og bedrifter mot ID-tyveri, svindelforsøk og annen økonomisk kriminalitet. Å bidra til dette er en del av vårt samfunnsansvar.

Slik gjør du det

Oppdatering av kundeinformasjon med BankID

Oppdatering av kundeinformasjon gjøres ved å klikke på knappen under. Oppdateringen tar bare noen få minutter.

 

 

Har du ikke BankID

Last ned og skriv ut kundeerklæringen i knappen under, fyll ut og signer. 

Utfylt og signert skjema bes returnert til:
SpareBank 1 Telemark
PB 188
3901 Porsgrunn

Har du blitt oppringt av firmaet Consort?
Consort hjelper oss med å komme i kontakt med kunder som må oppdatere kundeinformasjon. De vil aldri be deg om personlige opplysninger som personnummer, BankID eller lignende. Er du i tvil, ta kontakt med din kunderådgiver i banken eller vårt kundesenter.

mann ser i brosjyre

Noe du lurer på?