Har du allerede mottatt koder? Klikk på «Jeg har allerede mottatt koder» i blå tekst etter du klikket «Kom i gang».
Fyll inn din kontaktinformasjon slik den er i banken. Husk at du kun kan aktivere appen med det telefonnummeret og den e-posten som er lagt inn i
mobil- og nettbanken.
Tast inn kodene som du mottatt på SMS.
Tast inn kodene du mottatt på e-post. Har du ikke mottatt kodene, sjekk først i søppelpostkassen.
Velg din personlige PIN-kode. Denne trenger du for å bruke av appen.
9. Nå er du klar til å bruke appen. Husk at du ved første bruk også får mulighet å sette opp ansikt- eller fingeraktivering.
Får du meldingen"Kommunikasjonsfeil"? Da er det problemer med nettet. Prøv å slå av og på mobilen eller bytt nettverk - for eksempel fra trådløst til mobilnett eller omvendt.
Får du meldingen "Feil kode tastet inn"? Da kan grunnen være at du har fått ny mobil eller nytt SIM-kort, gjenopprettet mobilen, eller installert en stor oppdatering. Løsning: 1. Slett engangskode-appen og last den inn på nytt.
2. Følg anvisningene som dukker opp når du åpner appen etter at du har lastet den ned på nytt.
PS: Du trenger ikke å ringe oss for å bestille nye koder, dette gjør du selv i appen etter at den er reinstallert.
Bestill gjerne BankID på mobil som er en enda enklere innloggingsmetode.
Engangskode-appen krever Android 5.0 eller nyere og IOS 10 eller nyere.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"HUSKELISTE_LINK_TEXT": "Sjekk huskelisten",
"HUSKELISTE_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"HUSKELISTE_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på"
}