Privat


BankID på mobil fases ut

Da BankID på mobil ble lansert var dette et supert alternativ til kodebrikken fra banken.

Med utviklingen av ny teknologi må eldre systemer etter hvert fornyes. BankID gjelder fortsatt som elektronisk legitimasjon, men "BankID på mobil" fases ut og erstattes med tryggere, raskere og bedre app-teknologi.


OBS! Økt svindelaktivitet!

Nok en gang ser vi økt svindelaktivitet - vær varsom dersom du får en e-post fra "banken" som ber deg legge igjen personlig informasjon (pin-nummer, kortnummer, fødselsnummer og lignende). Vi ber ALDRI om dette - uansett hvilken kanal du snakker med oss. Vi oppfordrer til å ikke klikke på linker.

Det kan være vanskelig å vite om det er fra oss, da svindlerne er svært dyktige på å etterligne våre utsendelser. 

Dersom du er usikker på en e-post, sms eller telefonsamtale, kontakt oss på telefon 915 02130 eller logg deg inn direkte på våre hjemmesider.

Vårt kundesenter har åpent fra 07-24 - hver dag, hele året.

Krigen i Ukraina – slik påvirkes du som kunde

Vi i SpareBank 1 har den dypeste medfølelse for alle som er berørt av krigen i Ukraina. Som samfunnsaktør er våre tanker med alle som er påvirket av krigen – og som finansaktør har vi et særlig ansvar for følge opp de internasjonale forpliktelser som Norge har påtatt seg i forbindelse med sanksjonene mot Russland. Se her hva dette betyr for deg som kunde.


Skal du utføre betalinger til Russland? Sanksjonene mot banker i Russland iverksettes fra og med 12. mars. Les mer om betalinger til Russland.






Sammenlign priser

Du kan sammenligne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.no