Telenor oppgraderer BankID på mobil

Til deg som har fått nytt SIM-kort og melding om å fornye BankID på mobil. Her finner du det du trenger å vite. 

Dette må du gjøre

Ofte stilte spørsmål

Bestill BankID med engangskode og passord. Opplever du fortsatt problemer, ring kundeservice så hjelper vi deg.

Dersom du ikke fornyer innen 14 dager, vil BankID på mobil slutte å virke og du må bestille ny.

Hvis du har mottatt en SMS fra Telenor om at de har sendt deg nytt SIMkort og du ikke har mottatt dette innen en ukes tid - kontakt Telenor

Oppgraderingen gjelder alle teleoperatører knyttet til Telenor:

  • Talkmore
  • Dipper
  • Phonect
  • GE (Gudbrandsdals Energi) Mobil
  • Gator
  • ATEA Mobil
  • Fjordkraft Mobil
  • Oyatel
  • Saga Mobil
  • Happybytes
  • Sponz
  • Telipol/Hudya
  • Pepcall
  • Primafon