Rådgivning tilpasset akkurat deg

Hjertet vårt banker for god rådgivning, og vi har lyst til å kunne gi deg tips og råd som er tilpasset akkurat deg og din livssituasjon.

I en digital verden der datasikkerhet er viktig må vi ha ditt samtykke for å få lov til å gi deg spesialtilpasset rådgivning. Jo bedre vi kjenner hverandre, jo nyttigere kan vi være for deg.

 

Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen senere!

Hvorfor spør vi deg om samtykke?

Det er enkelt å svare på. Vi vil hjelpe deg så godt vi kan. For å kunne gi deg råd som virkelig passer til deg og din økonomi trenger vi din tillatelse til å bruke det som vi kaller for historikk. Et eksempel kan være hvilke banktjenester du har hos oss. Det betyr ikke at vi kommer til å kontakte deg oftere, men at vi klarer å være supernyttige for akkurat deg når vi prater sammen.


Og du, dersom du vil motta e-post fra oss med for eksempel nyttige tjenester, tilbud eller invitasjoner til arrangementer må du også gi oss ditt samtykke til elektronisk markedsføring. Det er opp til deg. :)


Husk at du alltid kan logge inn i mobil- eller nettbank for å endre dine samtykker. 

Les mer om ditt personvern hos oss.