Rådgivning tilpasset akkurat deg

Hjertet vårt banker for god rådgivning, og vi har lyst til å kunne gi deg tips og råd som er tilpasset akkurat deg og din livssituasjon.

I en digital verden der datasikkerhet er viktig må vi ha ditt samtykke for å få lov til å gi deg spesialtilpasset rådgivning. Jo bedre vi kjenner hverandre, jo nyttigere kan vi være for deg.

 

Noe gikk galt. Vennligst prøv igjen senere!
kvinnelig rådgiver i bank

Hvorfor spør vi deg om samtykke?

Det er enkelt å svare på. Vi vil hjelpe deg så godt vi kan. For å kunne gi deg råd som virkelig passer til deg og din økonomi trenger vi din tillatelse til å bruke det som vi kaller for historikk. Et eksempel kan være hvilke banktjenester du har hos oss. Det betyr ikke at vi kommer til å kontakte deg oftere, men at vi klarer å være supernyttige for akkurat deg når vi prater sammen.


Og du, dersom du vil motta e-post fra oss med for eksempel nyttige tjenester, tilbud eller invitasjoner til arrangementer må du også gi oss ditt samtykke til elektronisk markedsføring. Det er opp til deg. :)


Husk at du alltid kan logge inn i mobil- eller nettbank for å endre dine samtykker. 

Les mer om ditt personvern hos oss.