• 1. Dokumenter hendelsen

    Skriv ned hva som har skjedd, hvor og når.Ta vare på alle kvitteringer for utgifter du har hatt i tilknytning til skaden.Er du uenig i hva som kommer frem i skadeskjemaet, merk og beskriv dette i punkt 14.

    2. Ring oss, meld skade eller bestill veihjelp

    Vi hjelper deg hele døgnet. Kontakt oss før du starter reparasjon av skaden. Vi samarbeider med kvalitetssikrede partnere.
    Ring oss på: (+47) 915 02300

    3. Hva skjer etterpå?

    Har du all nødvendig dokumentasjon tilgjengelig når du kontakter oss, blir vi raskt enige ved første telefonsamtale.

    Greit å tenke på

    Om du mener skaden skyldes hærverk, anmeld forholdet til nærmeste politistasjon. Husk og ta vare på anmeldelsen.

    I våre forsikringer som har kasko, del- og minikasko, inngår veihjelp i Norge og i Europa. Med toppkasko er leiebil også inkludert i forsikringen.