Sperre kort

Har du mistet kortet eller tror andre kan ha fått tak i koden? Sperr kortet så raskt som mulig.

Eller ring 915 02002, fra utlandet: +47 915 02002 så hjelper vi deg.


Se hvor enkelt det er å sperre kort


Er bankkortet ditt misbrukt?
Sperr kortet og anmeld saken til politiet. Deretter logger du deg inn i nettbanken og reklamerer på kortet ditt. Her velger du kortet som er misbrukt, klikker på «Se mer» og «Reklamasjon». Har du ikke allerede sperret kortet, vil det bli sperret når du sender inn reklamasjonen.

Logg inn og registrer reklamasjon

 


Funnet igjen sperret kort?

Hvis du ikke bestilte nytt kort da du sperret det, kan du åpne kortet ditt igjen her.

Gjelder det kredittkortet ditt, har du mulighet til å fjerne sperren innenfor 48 timer etter at det ble sperret. Etter dette vil nytt kort automatisk bli laget og sendt til deg.

Har du ikke nettbank eller mobilbank, eller kommer deg ikke inn der, kan du ringe oss på 915 02002 for hjelp.