Oppdatering av kundeinformasjon i SpareBank 1 Forsikring

Du er kunde hos oss i SpareBank 1 Forsikring. Som forsikringsselskap og forvalter av pensjonssparingen din er vi pålagt å ha oppdatert legitimasjon på alle vår kunder.

Vi beklager ulempen det medfører, men håper på forståelse for at tilstrekkelig informasjon er nødvendig for å hindre hvitvasking og misbruk av din identitet.

For å legitimere deg logger du inn med BankID i kundeportalen. Når du har logget inn har du legitimert deg.

Spørsmål med sirkel.

Har du ikke BankID?

Du kan sende oss kopi av gyldig legitimasjon i svarkonvolutten som var vedlagt brevet du fikk fra oss om legitimering.

Eksempel på gyldig legitimasjon er: pass, norsk førerkort eller norsk bankkort med bilde. 

Viktig!
Ikke gi fra deg personlig informasjon via e-post eller på usikre nettsider

Husk at du aldri må gi fra deg personlig informasjon som pass, fødselsnummer, passord, koder eller kortinformasjon via e-post eller på usikre nettsider. 

Hvis du har mottatt kommunikasjon som du er usikker på om kan være svindelforsøk, er det viktig at du ikke klikker på lenker, vedlegg eller svarer. Er du i tvil, ta kontakt med oss raskest mulig.

Kontakt oss i SpareBank 1 Forsikring

Telefon

21 02 50 50

Linkedin

Følg oss