Vi kan dessverre ikke vise deg siste besøkte bank, da du ikke har tillatt funksjonelle informasjonskapsler
Hvis du ønsker å slippe å gjøre de samme valgene hver gang du er på nettsidene våre, så vil funksjonelle informasjonskapsler lagre opplysninger om din bruk av nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort.
For å gå videre...
Velg en av våre 13 banker for å gå videre.
Velg en av bankene som tilbyr produktet for å gå videre.
Velg en av våre 13 banker for å gå videre. Skriv inn ditt postnummer for å få forslag til bank eller velg i listen under.
Vi kan dessverre ikke vise deg siste besøkte bank, da du ikke har tillatt funksjonelle informasjonskapsler
Hvis du ønsker å slippe å gjøre de samme valgene hver gang du er på nettsidene våre, så vil funksjonelle informasjonskapsler lagre opplysninger om din bruk av nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort.
Vi er 12 banker som samarbeider
Vil du rett til banken du besøkte sist, eller velge en annen?
Hvorfor er AvtaleGiroen stoppet eller ikke betalt?
Den vanligste grunnen til at betalingen ikke har gått gjennom er fordi den månedlige beløpsgrensen på avtalen er for lav. Denne grensen er noe du velger selv når du lager ny AvtaleGiro-avtale i mobilbank eller nettbank. Du kan endre grensen når du vil under Betaling – AvtaleGiro.
Når du har justert opp beløpsgrensen kan du starte den stoppede betalingen igjen under Forfall.
Vi kan dessverre ikke vise deg siste besøkte bank, da du ikke har tillatt funksjonelle informasjonskapsler
Hvis du ønsker å slippe å gjøre de samme valgene hver gang du er på nettsidene våre, så vil funksjonelle informasjonskapsler lagre opplysninger om din bruk av nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort.
For å gå videre...
Velg en av våre 13 banker for å gå videre.
Velg en av bankene som tilbyr produktet for å gå videre.
Velg en av våre 13 banker for å gå videre. Skriv inn ditt postnummer for å få forslag til bank eller velg i listen under.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for"
}