• 1. Vær forsiktig

    • Ikke sjekk skaden før uværet har passert!
    • Hvis lynet har slått ut det elektriske anlegget, se etter om det kan være ulmebrann. Se og lukt etter røyk.
    • Ikke begynn med reparasjon på egenhånd – kontakt oss.

    2. Dokumenter skaden

    For å hjelpe deg er dette relevant for oss:

    • Sjekk hva det koster å reparere skaden, og få en bekreftelse på dette fra reparatør. Gjør dette før du kontakter oss.
    • Kvitteringer for ødelagte apparater.

    3. Kontakt oss

    Fortell oss om hva som har skjedd. Vi vurderer om vi må sende en takstinspektør.
    Ring oss på 915 02300.

    4. Hva skjer etterpå?

    Har du all nødvendig dokumentasjon tilgjengelig når du kontakter oss, blir vi som oftest enige i første telefonsamtale.

    Greit å vite

    En lynavleder begrenser skaden på huset ditt hvis det skulle slå ned.Trekk ut kontakter under tordenvær og når du reiser bort på ferie.