SpareBank 1 best på kundeservice

SpareBank 1 er kåret til vinner av prisen Årets kundeservice 2015 i kategorien bank under Kundeservicedagene. Takk for tilliten!


Liker chat

Våre kunder fremhever blant annet tilgjengelighet og bruk av moderne teknologi, som chat, i begrunnelsen for prisen. Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. 

SpareBank 1 vant prisen i konkurranse med blant annet DNB og Skandiabanken.

 

Juryens begrunnelse
Problemer løses raskt og effektivt via chat, noe som er veldig nyttig. Samtidig er det alltid hyggelig å kontakte bankens kundesenter når det trengs. Kundene setter stor pris på at banken er tilgjengelig både på kveldstid og i helger.


Om prisen

Prisen er basert på TNS Gallups store kundesentermåling KSindeks med over 20.000 spurte og deles ut under fagkonferansen Kundeservicedagene. KSindeks, som er et samarbeidsprosjekt med Loxy Soft, har 100.000 respondenter i sin erfaringsbase, og er Norges største og mest representative studie innen kundeservice.