Samsung Pay

Med Samsung Pay™ kan du enkelt og raskt betale med Samsung mobil eller klokke på nett, i apper og i butikken.

Legg til kortet ditt i appen, så er du i gang.

Googe Pay logo
Enkel og rask betaling i butikk og på nett.
Trygg og sikker betaling uten at du trenger å ha med deg kortet.
Betal kontaktløst i alle butikker.

Slik kommer du i gang

  1. Åpne Samsung Wallet på mobilen din. Følg instruksjonene og installer appen.
  2. Hvis du ikke har en Samsung-konto vil du bli bedt om å opprette dette.
  3. Velg verifiseringsmetode og opprett en PIN-kode.
  4. Legg inn kortene dine så er du klar for betaling med mobilen.

Hvem kan bruke Samsung Pay?

  • Du trenger en Samsung mobil eller klokke med støtte for NFC betaling og Samsung Wallet.
  • Du må være fylt 16.
  • Du må ha Samsung Wallet installert og et bankkort eller kredittkort fra SpareBank 1 lagt til i Samsung Pay.

Hvordan bruker jeg Samsung Pay?

Samsung Wallet er en digital lommebok på mobilen. Den gir deg mulighet til å betale med bankkort og kredittkort i butikker og på nett med Samsung Pay.


Kontaktløs betaling i butikk

  • Åpne appen på din mobil, velg ønsket betalingskort. 
  • Gå til betalingsmodus og verifiser med fingeravtrykk, Iris eller pin-kode.
  •  Hold mobilen/klokke inntil betalingsterminalen, på samme måte som når du betaler kontaktløst med et bankkort. Har du mobildeksel med kort, bør du brette dette til side slik at betalingsterminalen ikke plukker opp feil kort.

Husk å registrere medlemskort når du betaler

Har du medlemskort eller fordelskort må du huske å scanne strekkoden før du betaler med Samsung Pay. Du kan legge inn disse kortene i appen slik at de er lett tilgjengelig. Les mer om medlemskort og Samsung Pay.

 


Betaling på nett og i apper

Samsung Pay kan også brukes som betalingsmåte på et stort utvalg nettsteder og apper. På denne måten slipper du å legge inn din kortinformasjon og opprette betalingsprofiler på flere steder.

Hva lurer andre på?


{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene", "DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis mer informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort." }