Til hovedmeny Til hovedinnhold

Hei, nettleseren din er utdatert. Vi støtter ikke Internet Explorer lenger. For å få den beste brukeropplevelsen bruk Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge eller Les mer

Obs - svindlere utgir seg for å være oss Les mer

Tilbake til forsiden for Privat - SpareBank 1 Ringerike Hadeland
  • Privat
  • Bedrift
  • Regnskap
  • Om oss
Logg inn Til nettbank Til forsikring
  • Daglig bruk
  • Låne
  • Spare
  • Pensjon
  • Forsikring
  • Eiendom
  • Tips og råd
  • Kundeservice
    0 søketreff

      Det oppstod en uventet feil. Vennligst prøv på nytt.

      Søket ditt ga ingen treff. Vennligst prøv på nytt.

      Kundeservice
      • For å følge med på barnets fondssparing må du bestille innsyn til barnets sparing, ved å sende oss en melding fra nettbanken eller mobilbanken. Kravet for å få innsyn er at du selv har fond, porteføljekonto eller aksjesparekonto hos oss.

        Foreldre/verger får ikke mulighet til å kjøpe, bytte eller selge barns fond i sin nettbank eller mobilbank, kun innsyn.

        Logg inn og send melding i nettbank/mobilbank her Logg inn og send melding i nettbank/mobilbank her

        Se også:
        Hvordan gir jeg innsyn til andre på mine fond?

        Takk for tilbakemeldingen Var dette nyttig?

      Kontakt oss

      Gå til kundeservice

      • Ring oss Alle dager 7-24
      • Avtal møte med en rådgiver
      • Skriv til oss
      • Finn kontor
      • Privat

        915 02130
        Ring fra utland +47 915 02130
        Alle dager 07 - 24
      • Bedrift

        915 02130
        Ring fra utland +47 915 02130
        Alle dager 07 - 24
      • Melde skade

        915 02300
        Ring fra utland +47 915 02300
        Alle dager 07 - 24
      Du må rette disse feilene i skjemaet
        Hva vil du prate med oss om?
        Hvordan vil du snakke med oss?

        Du kan velge om du vil ha møte med rådgiver på telefon og video (nettmøte) eller fysisk møte i banklokalet (møte i bank).

        Når passer det for deg?
        Hvem er du?

        For å hjelpe deg best mulig, trenger vi å vite om du er kunde hos oss eller ikke.

        Jeg er kunde
        Jeg er ikke kunde

        Du kan sende oss melding fra postkassen i nettbanken.

        Ta meg til nettbanken

        Hva gjelder det?

        Du må rette disse feilene i skjemaet

          Har du spørsmål om kundeforholdet ditt er det fint om du sender oss en melding i nettbanken. Vi kan ikke opplyse om personsensitive opplysninger på e-post.

          Søk etter et kontor

            Det oppstod en uventet feil. Vennligst prøv på nytt.

            Søket ditt ga ingen treff. Vennligst prøv på nytt.

            Chat med oss

            Vi kan hjelpe deg med det meste på chat. Men som regel krever dette at vi vet hvem du er. Derfor hjelper vi deg best om du logger inn i nettbanken først.
            Start chat
            Chat er åpen Chat er stengt
            • Kundeservice
            • Sperre kort
            • Kontakt oss
            • Meld skade
            • Spørsmål til nettbank
            Til toppen

            Snarveier

            • Bli kunde
            • Sperre kort
            • Meld skade
            • Prisliste
            • Kundeservice

            Logg inn

            • Nettbank privat
            • Nettbank bedrift
            • Forsikring
            • Pensjon

            Sosiale medier

            • Facebook
            • Twitter
            • Instagram
            • Nyhetssenter
            • Selskapsinformasjon
            • Vilkår for bruk av nettsiden
            • Personvern
            • Informasjonskapsler
            • For utviklere

            SpareBank 1 Ringerike Hadeland, Søndre Torv 6, 3510 Hønefoss

            { "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene", "DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis mer informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg", "HUSKELISTE_LINK_TEXT": "Sjekk huskelisten", "HUSKELISTE_CLOSE_TEXT": "Ikke nå", "HUSKELISTE_COUNT_TEXT": "en", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på" }