Privat


BankID på mobil fases ut

Nå kan du ikke lenger bestille eller fornye BankID på mobil.

For deg som er kunde i SpareBank 1 Ringerike Hadeland er engangskode-appen en fullgod erstatning.

Vær også obs på svindel i forbindelse med utfasing av BankID på Mobil.
Vi ser nå at folk blir tilsendt SMS med teksten "Din BankID er nå sperret". Ikke trykk på linken! Dersom du er i tvil kontakt banken. 


OBS! Økt svindelaktivitet!

Nok en gang ser vi økt svindelaktivitet - vær varsom dersom du får en e-post fra "banken" som ber deg legge igjen personlig informasjon (pin-nummer, kortnummer, fødselsnummer og lignende). Vi ber ALDRI om dette - uansett hvilken kanal du snakker med oss. Vi oppfordrer til å ikke klikke på linker.

Det kan være vanskelig å vite om det er fra oss, da svindlerne er svært dyktige på å etterligne våre utsendelser. 

Dersom du er usikker på en e-post, sms eller telefonsamtale, kontakt oss på telefon 915 02130 eller logg deg inn direkte på våre hjemmesider.

Vårt kundesenter har åpent fra 07-24 - hver dag, hele året.

Krigen i Ukraina – slik påvirkes du som kunde

Vi i SpareBank 1 har den dypeste medfølelse for alle som er berørt av krigen i Ukraina. Som samfunnsaktør er våre tanker med alle som er påvirket av krigen – og som finansaktør har vi et særlig ansvar for følge opp de internasjonale forpliktelser som Norge har påtatt seg i forbindelse med sanksjonene mot Russland. Se her hva dette betyr for deg som kunde.


Skal du utføre betalinger til Russland? Sanksjonene mot banker i Russland iverksettes fra og med 12. mars. Les mer om betalinger til Russland.






Sammenlign priser

Du kan sammenligne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.no