Oppdatering av kundeinformasjon

Mottatt en melding hvor vi ber deg oppdatere kundeinformasjon? 



Hvorfor har du fått denne meldingen? 

Norske myndigheter krever at vi med jevne mellomrom oppdaterer informasjonen vi har lagret på våre kunder. For å hindre hvitvasking og misbruk av din identitet er det et lovpålagt krav at alle bankkunder må ha oppdatert kundeinformasjon og legitimasjon. 

Vi beklager ulempen dette medfører, men håper på forståelse for at tilstrekkelig legitimasjon er nødvendig for å forebygge hvitvasking og terrorfinansiering og for å beskytte deg mot ID-tyveri og svindelforsøk.



Viktig! 
Ikke gi fra deg personlig informasjon via e-post eller på usikre nettsider.

Husk at du aldri må gi fra deg personlig informasjon som pass, fødselsnummer, passord, koder eller kortinformasjon via e-post eller på usikre nettsider. 

Hvis du har mottatt kommunikasjon som du er usikker på om kan være svindelforsøk, er det viktig at du ikke klikker på lenker, vedlegg eller svarer. Er du i tvil, ta kontakt med oss raskest mulig.

Har du spørsmål om behandlingen av personopplysninger i forbindelse med dette kan du lese mer i bankens personvernerklæring.



Innlogging med BankID

Har du BankID kan du oppdatere kundeinformasjon ved å klikke på knappen under.


Har du ikke BankID?


1. Last ned skjema Oppdatering av kundeinformasjon (PDF)

2. Skriv ut og signer skjema.

3. Returner skjema digitalt eller via post.

Last opp signert dokument

Post:
SpareBank 1 Sørøst-Norge
v/ AML PM
Postboks 216
3201 Sandefjord
Norge