– Dette er skikkeleg artig! Det er klart vi er både stolte over igjen å ha blitt kåra til selskapet med dei mest fornøgde pensjonskundane, seier Wenche Seljeseth, administrerande direktør i SpareBank 1 Forsikring.
For sjuande året på rad viser Aalund Bedriftspensjonsbarometer at vi ligg på toppen av kundetilfredsheit. EPSI-undersøkinga viser at også tilsette med tenestepensjon gjennom arbeidsgjevar i privat sektor, gir oss høgast score.
Best på det viktigaste for kundane
Aalund Bedriftspensjonsbarometer sitt årlege undersøking kartlegg om tenestepensjonskundane i Noreg er nøgde eller ikkje. Undersøkinga måler følgjande parametrar:
Tilfredsheit – er kundane nøgde? Bilete – korleis blir vi oppfatta av kundane? Lojalitet – vurderer kundane å bytte pensjonsleverandør?
Aalund analyserer kva parameter som er viktigast for samla tilfredsheit. – Det at vi igjen scorer aller best der det er viktigast å vere best: evne til å setje seg inn i bedrifta sin situasjon, rådgjeving av beslutningstakar, generell service ovanfor beslutningstakar og oppfølging av førespurnader, viser slagkrafta vi har når vi alle drar i same retning i SpareBank 1 Alliansen, seier Wenche Seljeseth, adm. dir. i SpareBank 1 Forsikring.
I ei tid med økonomisk usikkerheit og lågare tilfredsheit med tenestepensjon, viser EPSI-undersøkinga at SpareBank 1 skil seg ut. Blant dei store pensjonsleverandørane er det SpareBank 1 som dei tilsette er mest fornøgde med. Denne undersøkinga viser at kundetilfredsheita totalt sett har falle, og at mange kjenner på usikkerheit knytt til eigen pensjon. Samtidig scorer «Øvrige», klassen som inkluderer fleire leverandørar som kun tilbyr «eige vald pensjonskonto (EPK)», høgare i år.
Ifølgje kundane i EPSI-undersøkinga fremstår SpareBank 1 som enkle å forhalde seg til, med forståelege løysingar og gode digitale verktøy. I tillegg scorer SpareBank 1 også høgt på berekraft og det å ta samfunnsansvar.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}