Best i test på pensjon

For tredje året på rad viser EPSI sin kundeundersøking at pensjonskundane i SpareBank 1 er dei mest fornøgde – blant dei store pensjonsleverandørane.

Glad dame øvst på pallen
Enkle å forhalde seg til
Gode digitale verktøy
Best på samfunnsansvar

Dei mest fornøgde pensjonskundane – igjen

– Dette er ei bekrefting på at vi gjer mykje rett. Men undersøkinga gir òg eit tydeleg signal om at vi må fortsetje å utvikle oss og møte kundane endå betre, seier Halvar Haugland og Åse Blomkvist, leiarar for Salg og Distribusjon hos SpareBank 1 Forsikring.

– Det viktigaste vi kan gjere framover, er å møte kundane med innsikt og løysingar som gir tryggleik, samt å vere tett på dei når dei treng oss. Det handlar ikkje berre om pensjon – det handlar om heile livsreisa, påpeikar Åse og Halvar.

Best i klassen – blant dei store

I ei tid med økonomisk uro og fallande tilfredsheit med sin leverandør av tenestepensjon, skil SpareBank 1 seg ut som leverandøren dei tilsette er mest fornøgde med – blant dei store pensjonsleverandørane. Undersøkinga viser at kundetilfredsheit totalt sett har falle, og at mange kjenner på utryggleik knytt til eigen pensjon. Samtidig scorer «Øvrige», klassen som inkluderer fleire leverandørar som kun tilbyr «eige vald pensjonskonto (EPK)», høgare i år.

Ifølgje kundane i EPSI-undersøkinga fremstår SpareBank 1 som enkle å forhalde seg til, med forståelege løysingar og gode digitale verktøy. I tillegg scorer SpareBank 1 også høgt på berekraft og det å ta samfunnsansvar. 

Treng meir kunnskap om pensjon

Ein stor andel av respondentane i undersøkinga oppgir at dei har låg kunnskap om pensjon generelt. – Eit tydeleg teikn på kunnskapsmangel er at kun halvparten av arbeidstakarane kjenner til retten til å velje eigen pensjonsleverandør – trass i at denne ordninga blei innført alt i 2021, fortel dagleg leiar i EPSI Norge, Fredrik Høst.

– Samtidig viser undersøkinga at kvinner og menn forheld seg til pensjon på ganske lik måte, fortel Anna Latysheva, analytikar i EPSI Norge. Omtrent like mange sparer på eiga hand, loggar seg inn på «min side» og bruker pensjonskalkulator for å skaffe seg oversikt over sin pensjon.

EPSI Noreg
  • Leverandør av uavhengige kundetilfredsheitsanalysar. 
  • Undersøkinga gir svar på kva område som skapar kundetilfredsheit og lojalitet.
  • Gjennomført kundetilfredshetsmålingar i Norge sidan 2004.
  • 1200 djupneintervju er gjennomført i årets undersøking.
  • Det er tilsette som har tenestepensjon gjennom arbeidsgjevar i privat sektor, som har blitt intervjua.

For meir informasjon sjå epsi-norway.org

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }