Slik kjem du i gang med berekraftsarbeidet

Finn ut kva grep du kan ta for å lukkast med berekraftsarbeidet i di bedrift.

Mann med nettbrett.

Når du har ein grei forståing om kva omgrepet «berekraft» inneber og kva dette betyr for di bedrift, er det på tide å kome i gang med den kjekke delen!

Sett av tid og jobb deg gjennom stega nedanfor.

Nyttig verktøy:

Det finst utallige verktøy som kan vere nyttige i berekraftsarbeidet for di bedrift. Her har vi samla dei viktigaste.


Rammeverk og forkortingar

Det manglar ikkje på rammeverk og forkortingar ein bør kjenne til når ein skal arbeide med berekraft. Her er dei viktigaste. 

Og lurer du på kva alle forkortingane eigentleg står for?

Klikk her for ei enkel oversikt


Kva er ikkje (godt) berekraftsarbeid?

Berekraftsarbeid er ikkje veldedighet

Det handlar ikkje om å gi pengar til ein barneheim eller støtte ein innsamlingskampanje. Sjølvsagt er det viktig at bedrifter bruker av overskotet sitt til å støtte gode føremål. Men det er ikkje berekraftsarbeid. Grunnen til det er fordi det ikkje handlar om bedrifta si verksemd. Det handlar ikkje om å forsterke den positive påverknaden eller redusere den negative. 
 

Berekraftsarbeid kan ha heilt feil fokus 

Medieinteresse rundt eit tema eller interesseorganisasjonars merksemd og fokus på eit spesielt område, kan få bedrifter til å jobbe med heilt andre berekraftstema enn dei burde. Ingen kan gjere alt, men alle kan gjere noko. Fokuser på dei områda som blir identifiserte i analysen dykkkar, og jobb godt med desse.

Lureri og grønvasking

Det er heldigvis eit fåtal bedrifter som beviss lurer kundar, men skjønnmaling og uvitenheit er meir vanleg. Mange har nok litt feil fokus i berekraftsarbeidet, og det er ikkje uvanleg at bedrifter tenker meir på kortsiktig inntening enn kva tiltak som gir den beste berekraftige påverknaden.

Når må bedrifta di rapportere på berekraft?

Det blir stilt stadig fleire krav til at bedrifter skal dokumentere sitt berekraftsarbeid. Sjå kva dette betyr for bedrifta

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }