Vi har samla det du treng å vite om filoverføringar her.
Med filoverføring (remittering) kan du sende fleire betalingar samtidig frå rekneskapsprogrammet til banken. Dei fleste rekneskapsprogram kan koble direkte til nettbanken og då slepp du å tenke på filer.
Kome i gang med filoverføring
Eit rekneskapsprogram lagar betalingsfiler for å kunne gjere fleire inn- og utbetalingar samtidig. Fila blir sendt til banken og betalingane blir gjennomførte. Dette kallast filoverføring eller remittering.
Har du fleire tilsette, kan du til dømes betale ut lønn med filoverføring. Lønns- eller rekneskapssystemet lagar ein lønnsfil som blir sendt til banken og utbetlingane skjer automatisk utan at du treng å registrere noko manuelt.
Dersom ein ønsker å hente og sende filer manuelt via nettbank bedrift må ein opprette ønska filoppsett.
For å lage ein filsti i nettbanken vel du Meny, Filer, Filoppsett og Nytt filoppsett. Vel riktig filtype, skriv inn namn og vel der fila skal ligge.
Viss du ikkje ser fana Filer må den som er administrator i nettbank bedrift tildele deg funksjonen Administrering av filer under Rettigheiter til funksjonar og handlingar.
Vi kan tilby filmottak hos TietoEvry slik at kunden kan sende og motta filer/betalingsinformasjon direkte til og frå rekneskapsprogrammet. Denne måten å sende filer på skjer over ein sikker kommunikasjonskanal, metoden heiter «SFTP» som står for «Secure File Transfer Protocol».
Kven er dette for?
Rekneskapsleverandørar: Dei som leverer sentraliserte system. Med sentraliserte system så meiner vi at all filoverføring skjer gjennom eit sentralt system for alle som bruker rekneskapssystemet.
Dei som leverer til lokale installasjonar. Ein lokal installasjon betyr at leverandøren av rekneskapssystemet ikkje har nokon sentral handsaming av filene for kundane, kundane handsamar alt dette sjølv
Ta kontakt med oss, så vil vi bistå med bestillinga.
Dersom ein ønsker å hente og sende filer manuelt via nettbank bedrift må ein opprette ønska filoppsett.
For å lage ein filsti i nettbanken vel du Meny, Filer, Filoppsett og Nytt filoppsett. Vel riktig filtype, skriv inn namn og vel der fila skal ligge.
Viss du ikkje ser fana Filer må den som er administrator i nettbank bedrift tildele deg funksjonen Administrering av filer under Rettigheiter til funksjonar og handlingar.
For å avstemme manuelt må du lage filoppsett i nettbank bedrift. Klikk på Meny og Filoppsett under overskrifta Filer, klikk deretter på knappen Nytt filoppsett.
Lag namn på filoppsettet, vel filtype Bankavstemming ISO (camt.053 kontoinformasjon) ved hjelp av nedtrekkspil. Lag også filnamn for avstemmingsfil og lagre filoppsettet.
Deretter vel du Bankavstemming i toppmenyen. Lag Ny manuell bankavstemming eller Ny gjentakande bankavstemming. Bankavstemmingsfila legg seg under menyval Hent filer. Fila kan då lastast ned og lagrast på ønska område for deretter å hentast inn i rekneskapsprogrammet.
Finn lenka til Bits Standards (ISO 20022) under Snarvegar til høgre på sida til Bits.
Du må ha ein registrert brukar for å få tilgang til dei norske implementasjonsguidene. Viss du ikkje har ein brukar frå før, trykker du Create New Account, passord får du tilsendt på e-post.
I menyen vel du Publication. Du vil då sjå ei oversikt over tilgjengelege meldingsformat (feks pain.001, camt.053 og camt.054).
Når du klikkar deg inn på ei melding, kan du hente ut MIG-dokumentet (PDF eller HTML), og XLS-skjema.
Innlogga i Bits Standard kan du søkje i felt og tags og bla direkte i hierarkiet av XML-strukturen. Kvar tag har ein kort beskrivelse, reglar for bruk i Noreg (for eksempel om feltet er obligatorisk eller valfritt), samt henvisningar til Bits regelverk.
Når ein har sendt inn ein Pain001 fil med utbetalingar, skal ein laste ned Pain 002 mottakreturfil, som viser om noko er feil eller om alt er ok i innsendt Pain001 fil. For betalingane som er utført lastar ein ned Camt054D avrekningsreturfil.
Innbetaling Total er ei effektiv løysing for bedrifter som ønskjer betre oversikt og flyt i økonomien. Tenesta gir deg elektronisk rapportering av innbetalingar, både med og utan KID, og er ei vidareutvikling av dagens OCR/eGiro-løysing.
Med Innbetaling Total får du:
Automatisk oppdatering av kundereskontro opptil fire gonger dagleg.
Elektronisk handsaming av alle typar innbetalingar – uavhengig av kva bank kunden bruker.
Direkte kontering mot opne postar, òg for innbetalingar utan KID.
Raskare oppfølging og enklare avstemming av konto.
Løysinga byggjer på ISO 20022 XML-formatet og nyttar meldinga camt.054 – ein open standard som gjer det enkelt å integrere med dine eksisterande system.
eGiro og Cremul er ulike namn på same produkt. Med eGiro eller Cremul får de elektroniske meldingar om innbetalingar, og slepp derfor å registrere innbetalingar utan KID manuelt. De sparer tid, og reduserer faren for å gjere feil.
Om de skal ha eGiro eller Cremul kjem an på kva rekneskapsprogram de bruker. Ta kontakt med oss, så hjelper vi dykk med riktig løysing.
Sjekk om betalinga er avvist anten ved å nytte Pain002 mottaksreturfil som oppdaterer rekneskapsprogrammet om noko er feil, eller sjekk i nettbank bedrift under betale,godkjenn og avviste om betalinga ligg der. Avviste betalingar vil ikkje kunne setjast i gang. Her må årsaka til at betalinga er avvist rettast, og betalingsforslaget må sendast på nytt.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}