Bedrift

Lurer du på noe rundt korona? Slik kan vi hjelpe deg og din bedrift | Forsikring

Ny type telefonsvindel

26.02.21: Den siste tiden har vi oppdaget at kunder blir oppringt av en automatisk telefontjeneste som utgir seg å være fra SpareBank 1. Mer om dette finner du her.

Klar for årsoppgjøret?

Fristen for årsoppgjøret nærmer seg. Bruk vår sjekkliste, så er du godt forberedt.

Se sjekklista her

Er nettbutikken din klar for nye regler?

Fra 1. januar 2021 ble det skjerpet sikkerhetskravene til netthandel. Da må all bruk av kort på nett godkjennes med BankID. For at dine kunder skal kunne betale med kort i din nettbutikk, må du sjekke at sikkerhetsløsningen 3D-secure er skrudd på. Det er 3D-secure som sørger for at kundene dine må godkjenne betalingen med BankID. Er du usikker på om din bedrift er klar for denne endringen, ta kontakt med leverandøren av nettbutikken din.

Kravet om godkjenning med BankID kommer fra Finanstilsynet og gjelder alle banker i Norge som utsteder debet- og kredittkort. Betalinger som kommer til banken uten godkjenning med BankID, vil bli avvist fra 1. januar 2021.

korona ikon

Åpningstider knyttet korona gjelder inntil videre

Vi tar forholdsregler knyttet til korona-pandemien og for å ha tryggest mulige rammer for våre kunder og medarbeidere vil banklokalet inntil videre være lukket. Men det betyr ikke at banken er stengt, men at du som kunde må avtale møte med oss på forhånd. Det kan du gjøre ved å ringe oss på telefon 02095, eller ta kontakt direkte til din rådgiver. Vi kan også nås via chat i nett-og mobilbank.










Tips og råd

For deg som vet hva du vil, men trenger hjelp eller tips og råd til å finne frem.

Bestill produkter

Her finner du oversikt over alle produkter og tjenester vi tilbyr.

Kundeservice

Lurer du på noe? Sjekk om du finner svaret på kundeservice-sidene.